With the global shipping market has declined significantly over the current decade, both shippers and shipping companies have started to adapt to new conditions where the first demand high quality services from the latter. The key performance indicator is a crucial tool in the hands of both sides in their efforts to optimize their returns. The scope of this study is to present analytically this indicator in a shipping company, for a two years period, in order to understand in practice both how it is calculated and how it serves the market. By the end of this analysis the reader will clearly understand the environment of the global shipping market and the importance of utilization rate within it.
(EL)
Με την παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά να έχει σημειώσει σημαντική πτώση μέσα στη δεκαετία την οποία διανύουμε, τόσο οι ναυλωτές όσο και οι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν αρχίσει να προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες, όπου οι πρώτοι απαιτούν από τους δεύτερους υψηλή ποιότητα υπηρεσιών. Ο Δείκτης Χρησιμοποίησης, είναι ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια και των δύο πλευρών στην προσπάθειά τους να βελτιστοποιήσουν τις αποδόσεις τους. Σκοπός της διπλωματικής αυτής είναι να παρουσιάσει με αναλυτικό τρόπο τον συγκεκριμένο δείκτη μιας ναυτιλιακής εταιρείας, και μάλιστα σε διάστημα δύο ετών, ώστε να γίνει κατανοητό στην πράξη τόσο το πως αυτός υπολογίζεται όσο και το πως χρησιμεύει στην αγορα. Με το τέλος αυτής της ανάλυσης ο αναγνώστης θα έχει κατανοήσει πλήρως το περιβάλλον της παγκόσμιας ναυτιλιακής αγοράς και την σπουδαιότητα του Δείκτη Χρονικής Απασχόλησης μέσα σε αυτή.
(EL)
Social Sciences ▶ Social and Economic Geography Transportation
(EN)
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Ναυτιλιακές επιχειρήσεις
(EL)
Δείκτης χρονικής απασχόλησης
(EL)
Time off – hire
(EL)
Χρόνος εκτός ναυλοσυμφώνου
(EL)
Global shipping market 2013 & 2014
(EL)
Key performance indicators
(EL)
Παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά το 2013 και 2014
(EL)
Πανεπιστήμιο Πειραιώς
(EL)
Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών
(EL)