Ανασκόπηση βιβλιογραφίας : ανάλυση συναισθήματος σε εκπαιδευτικά συστήματα μέσω κοινωνικών δικτύων

This item is provided by the institution :
University of Peiraeus   

Repository :
Dione   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Literature review : using sentiment analysis to enhance learning over social networks (EL)
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας : ανάλυση συναισθήματος σε εκπαιδευτικά συστήματα μέσω κοινωνικών δικτύων (EL)

Δημουλής, Νικόλαος

Βίρβου, Μαρία
Πληροφορική (EL)

Master Thesis (EL)

2017-02-09T12:15:16Z
2016


Στην παρούσα εργασία γίνεται μια αναφορά στην ανάλυση συναισθημάτων στα κοινωνικά δίκτυα για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Έτσι, παρουσιάζεται η χρήση και η εφαρμογή του web 2.0 καθώς και των social networks όπως επίσης και η εφαρμογή και χρήση της ανάλυσης συναισθήματος (sentiment analysis ή S.A) για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Επιπλέον, περιγράφεται το υπόβαθρο και οι προσεγγίσεις με το S.A καθώς επίσης και μια ιδιαίτερη μελέτη σχετικά με το e-Learning. Τέλος, γίνεται μια αξιολόγηση και σύγκριση ορισμένων συστημάτων όπως τα blogs και το Twitter. (EL)
In this paper we refer the analysis of emotions in social networks for educational purposes. Thus, presented the use and application of web 2.0 and the social networks as well as the application and use of sentiment analysis (sentiment analysis or S.A) for educational purposes. Furthermore, described the background and approaches to S.A as well as a special study on e-Learning. Finally, there is an evaluation and comparison of some systems such as blogs and Twitter. (EL)


Συναισθήματα (EL)
e-Learning (EL)
Κοινωνικά δίκτυα (EL)

Πανεπιστήμιο Πειραιώς (EL)

Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής (EL)

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)