Η επίδραση των logistics στη γρήγορη μόδα, πώς τα logistics συνέβαλαν στην αλματώδη ανάπτυξη του όμιλου Inditex

This item is provided by the institution :
University of Peiraeus   

Repository :
Dione   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η επίδραση των logistics στη γρήγορη μόδα, πώς τα logistics συνέβαλαν στην αλματώδη ανάπτυξη του όμιλου Inditex (EL)

Λιβανίου, Βασιλική

Λάιος, Λάμπρος
Οργάνωση και Διοίκηση Βιομηχανικών Συστημάτων (EL)

Master Thesis (EL)

2017-05-18T09:24:56Z
2016


Τα τελευταία χρόνια οι εξελίξεις στην παγκόσμια οικονομία είναι τόσες πολλές και συχνά ανατρεπτικές, δημιουργώντας ευκαιρίες αλλά και απειλές σε όλες τις λειτουργίες της κοινωνικο-οικονομικής δραστηριότητας. Η τεχνολογία αλλάζει με ρυθμούς που δύσκολα μπορούμε να αντιληφθούμε και να υιοθετήσουμε. Σήμερα, η αγορά δεν περιορίζεται πλέον στα στενά γεωγραφικά όρια της κάθε χώρας, αλλά μίλάμε για μία παγκόσμια αγορά στην οποία οι εξελίξεις σε οποιαδήποτε σημείο του κόσμου επηρεάζουν ταυτόχρονα και τις υπόλοιπες οικονομίες. Η Βιομηχανία της Μόδας έχει αποκτήσει και αυτή διεθνή χαρακτήρα και ένα νέο προϊόν που παρουσιάζεται στην μία άκρη της γης μπορεί αμέσως να γίνει τάση σε κάποιο άλλο μέρος του κόσμου μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Έτσι εξηγείται για ποιον λόγο τάσεις της μόδας που αφορούν κάθε σεζόν είναι ίδιες για όλο τον πλανήτη στα χρώματα, στις υφές, στην τεχνολογία του υφάσματος στους όγκους του ρούχου, στη διακόσμηση, στο στυλ. Ο εξαιρετικά λοιπόν, γρήγορος ρυθμός ανάπτυξης της τεχνολογίας, επέφερε και ανάπτυξη στην επιστήμη των logistics, όπου σε συνδυασμό με τη ραγδαία εξέλιξη των πληροφοριακών συστημάτων βρήκαν άμεση ανταπόκριση στο χώρο της βιομηχανίας μόδας, δημιουργώντας ταυτόχρονα τα λεγόμενα ‘fashion logistics’. Ταυτόχρονα, η ταχύτατη ανάπτυξη αλυσίδων γρήγορης μόδας κατέστησε τα logistics ως το μέσο για να αναπτύξουν οι επιχειρίσεις ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι μεγάλοι χρόνοι απόκρισεις στη βιομηχανία της μόδας, έχούν πλεον αντικατασταθεί από γρήγορες αποκρίσεις, γεγονός που χαρακτηρίζει σήμερα τη γρήγορη μόδα – ‘fast fashion’. Eπομένως, οι σύγχρονες αλυσίδες εφοδιασμού έχουν πλέον προσαρμοστεί στις γρήγορες μεταβολές της ζήτησης μέσα από την ευέλικτη στρατηγική εφοδιασμού στη βιομηχανία της μόδας. Το κύριο μέλημα, σήμερα είναι η μείωση των χρόνων απόκρισης, η οποία και μπορεί να επιτευχθεί μέσω κατάλληλων μεθόδων και εργαλείων. (EL)


RFID (EL)
Βιομηχανία μόδας (EL)
Εφοδιαστική αλυσίδα (EL)
Μόδα (EL)

Πανεπιστήμιο Πειραιώς (EL)

Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίας (EL)

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)