Ανθρώπινοι πόροι : διαχείριση παραπόνων και ικανοποίηση πελατών

This item is provided by the institution :
University of Peiraeus   

Repository :
Dione   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ανθρώπινοι πόροι : διαχείριση παραπόνων και ικανοποίηση πελατών (EL)

Χονδρέλη, Χρυσάνθη Ε.

Θανόπουλος, Ιωάννης
MBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int) (EL)

Master Thesis (EL)

2016
2017-07-13T10:13:29Z


Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η έννοια του πελάτη και μιας επιχείρησης είναι άρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους, όπως και αλληλοεξαρτούμενες. Κάθε επιχείρηση ή οργανισμός, ανεξαρτήτου κλάδου, καταβάλλει προσπάθειες ώστε να υπάρξουν άριστες σχέσεις ανάμεσα στους δύο αυτούς πυλώνες. Έτσι, εκτιμάται ότι είναι αναγκαία η συνεχής έρευνα και ανάπτυξη των παρεχόμενων υπηρεσιών από την πλευρά της επιχείρησης στον πελάτη, ώστε ο τελευταίος να είναι ικανοποιημένος και να μην παρουσιάζει παράπονα. Τα παράπονα του πελάτη υποδηλώνουν ότι η παρεχόμενη υπηρεσία ή αγαθό που έλαβε από την επιχείρηση δεν είναι αυτό που περίμενε ή αυτό που ισχυριζόταν η επιχείρηση ότι έχει προς διάθεση. Μια επιχείρηση πρέπει να λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη της ένα παράπονο, να το εντοπίζει, να το διαχειρίζεται και να προσφέρει λύση στο πρόβλημα. Σε αυτό το σημείο, σπουδαίο ρόλο κατέχει η Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού και οι Ανθρώπινοι Πόροι που έχει στη διάθεσή της η εκάστοτε επιχείρηση. Οι εργαζόμενοι της επιχείρησης αποτελούν τον ζωντανό πυρήνα και με την κατάλληλη εκπαίδευση και καθοδήγηση είναι σε θέση να διαχειριστούν τα προβλήματα που παρουσιάζονται. Στόχος της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να μελετηθούν και να καταγραφούν όλα τα ενδεχόμενα προβλήματα που μπορούν να μετατρέψουν έναν ικανοποιημένο πελάτη σε δυσαρεστημένο, με απώτερο σκοπό στην πορεία να διορθωθούν, προτού ζημιωθεί η επιχείρηση. Η διαχείριση των παραπόνων, όπως έχει παρατηρηθεί, αποτελεί τη δίοδο εξασφάλισης ότι ο δυσαρεστημένος πελάτης θα γίνει ικανοποιημένος. Τέλος, η παρούσα εργασία δεν είναι ικανή να αναλύσει το θέμα εις βάθος. Αποτελεί, πάραυτα, ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα της σημερινής κατάστασης. (EL)


Ανθρώπινοι πόροι (EL)
Ικανοποίηση καταναλωτών (EL)
Διαχείριση παραπόνων (EL)
Αξιολόγηση προσωπικού (EL)
Απόδοση εργαζομένων (EL)

Πανεπιστήμιο Πειραιώς (EL)

Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (EL)

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)