Στρατηγικός σχεδιασμός του κλάδου των επιβατικών οχημάτων στην ελληνική αγορά, εντοπισμός παραγόντων που επηρεάζουν τη ζήτηση των επιβατικών οχημάτων στην Ελλάδα, ανάλυση των συνθηκών που ισχύουν στην εν λόγω αγορά και προσδιορισμός της κατάλληλης στρατηγικής των εταιρειών του κλάδου.
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Στρατηγικός σχεδιασμός του κλάδου των επιβατικών οχημάτων στην ελληνική αγορά, εντοπισμός παραγόντων που επηρεάζουν τη ζήτηση των επιβατικών οχημάτων στην Ελλάδα, ανάλυση των συνθηκών που ισχύουν στην εν λόγω αγορά και προσδιορισμός της κατάλληλης στρατηγικής των εταιρειών του κλάδου.
Η εργασία, μέσω του προσδιορισμού των παραγόντων που επηρεάζουν τη ζήτηση των επιβατικών οχημάτων στην ελληνική αγορά και της ανάλυσης του περιβάλλοντος σύμφωνα με το υπόδειγμα του καθηγητή M.Porter, στοχεύει στην κατάθεση προτάσεων στρατηγικού σχεδιασμού των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον εν λόγω κλάδο.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.