Στρατηγικός σχεδιασμός του κλάδου των επιβατικών οχημάτων στην ελληνική αγορά, εντοπισμός παραγόντων που επηρεάζουν τη ζήτηση των επιβατικών οχημάτων στην Ελλάδα, ανάλυση των συνθηκών που ισχύουν στην εν λόγω αγορά και προσδιορισμός της κατάλληλης στρατηγικής των εταιρειών του κλάδου.

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πειραιώς   

Αποθετήριο :
Διώνη   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Στρατηγικός σχεδιασμός του κλάδου των επιβατικών οχημάτων στην ελληνική αγορά, εντοπισμός παραγόντων που επηρεάζουν τη ζήτηση των επιβατικών οχημάτων στην Ελλάδα, ανάλυση των συνθηκών που ισχύουν στην εν λόγω αγορά και προσδιορισμός της κατάλληλης στρατηγικής των εταιρειών του κλάδου.

Φλούδα, Ειρήνη Κ.

Master Thesis

2006-04-03T11:56:18Z
2002-12-01T11:14:36Z
2003-05-28T11:14:36Z


Η εργασία, μέσω του προσδιορισμού των παραγόντων που επηρεάζουν τη ζήτηση των επιβατικών οχημάτων στην ελληνική αγορά και της ανάλυσης του περιβάλλοντος σύμφωνα με το υπόδειγμα του καθηγητή M.Porter, στοχεύει στην κατάθεση προτάσεων στρατηγικού σχεδιασμού των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον εν λόγω κλάδο.


Βιομηχανία και εμπόριο
Βιομηχανικό μάρκετινγκ
Αυτοκίνητα
Διοίκηση και οργάνωση
Στρατηγικός σχεδιασμός


http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.