Απόψεις των εκπαιδευτικών για τη χρηματοδότηση της παιδείας από το ελληνικό κράτος και οι επιπτώσεις σε παιδιά, εκπαιδευτικούς, γονείς ειδικά τα τελευταία χρόνια της οικονομικής κατάστασης και των επιπτώσεων της πανδημίας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2021 (EL)

Απόψεις των εκπαιδευτικών για τη χρηματοδότηση της παιδείας από το ελληνικό κράτος και οι επιπτώσεις σε παιδιά, εκπαιδευτικούς, γονείς ειδικά τα τελευταία χρόνια της οικονομικής κατάστασης και των επιπτώσεων της πανδημίας

Μελισσουργός, Νικόλαος

Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης
Οικονομικά της Εκπαίδευσης
Σαΐτη, Άννα

Τα τελευταία χρόνια η οικονομική κρίση που έχει παρατηρηθεί σε διεθνές επίπεδο φαίνεται πως έχει διαδραματίσει καίριο ρόλο στη ζωή των πολιτών και έχει δημιουργήσει ποικίλων ειδών προβλήματα. Φυσικά, τα προβλήματα αυτά φαίνεται πως έχουν σημαντικό αντίκτυπο και στον εκπαιδευτικό τομέα, εφόσον δεν επιτρέπουν τη χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων και τη συνακόλουθη αγορά εργαλείων και μέσων που θα μπορούσαν να καταστήσουν ευκολότερη και αποτελεσματικότερη την παιδεία που παρέχεται. Μάλιστα, αυτό είναι ακόμη πιο εμφανές και στην ίδια την Ελλάδα, εφόσον πρόκειται για μία από τις χώρες που επλήγησαν σε ιδιαίτερα μεγάλο βαθμό λόγω της οικονομικής κρίσης. Είναι, επομένως, αναμενόμενο η εκπαίδευση στο ελληνικό περιβάλλον να μην έχει αναπτυχθεί αρκετά και, φυσικά, να μην μπορούν και οι ίδιοι οι φορείς και τα πρόσωπα που δραστηριοποιούνται μέσα σε αυτήν να μεταβάλλουν με κανέναν απολύτως τρόπο τα δεδομένα. Σε αυτήν την εργασία, λοιπόν, πρόκειται να μελετηθούν τα βασικά χαρακτηριστικά της ελληνικής εκπαίδευσης και να εξεταστούν πολύ περισσότερο οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τη χρηματοδότηση των ελληνικών σχολείων. Έτσι, θα κατανοηθεί και η αντίστοιχη αδυναμία των διδασκόντων και, γενικότερα, του εκπαιδευτικού δυναμικού να επανορθώσει την κατάσταση και να αντιμετωπίσει το πρόβλημα. Άλλωστε, αυτό θα αποδειχθεί και από μια ποσοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τον εν λόγω σκοπό και η οποία κατέδειξε ακριβώς την άποψη των εκπαιδευτικών για τις επιπτώσεις της υποχρηματοδότησης στα ελληνικά σχολεία από το κράτος.
During the last years, the economic crisis that has been observed in an international level seems to have played an important role in the life of citizens and to have created a variety of problems. Those problems seem to have a significant impact on the educational domain since they do not allow the financing of schools and the corresponding purchase of tools and media that could make the education offered easier and more effective. That is even more evident in Greece itself, since it is one of the countries that have taken a serious blow due to the economic crisis. Therefore, it is expected that education in the Greek context has not been developed enough and the agents themselves and the people that act in it are not able to change the situation. In the present project, there will be a study of the main characteristics of Greek education and of the opinions of the educators regarding the funding of Greek schools. Thus, there will be an understanding of the corresponding weakness of educators and, more generally, of the educational workforce to make up for the situation and to deal with the problem. Besides, that will also be proven by a quantitative research realized for that purpose that showed that very opinion of educators regarding the consequences of under-funding of Greek schools by the state.

Master Thesis

Opinions of educators
Επιπτώσεις στην ποιότητα της εκπαίδευσης
Funding
Funds of the Greek state
Χρηματοδότηση
Ελληνική εκπαίδευση
Κονδύλια ελληνικού κράτους
Απόψεις καθηγητών
Greek education
Consequences in the quality of education


Ελληνική γλώσσα

2021-07
2022-04-09
2022-04-14T13:01:54Z


Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.