Πολιτικές και προγράμματα της ΕΕ για την προώθηση της εκπαίδευσης και κατάρτισης μετά το 2021

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2022 (EL)

Πολιτικές και προγράμματα της ΕΕ για την προώθηση της εκπαίδευσης και κατάρτισης μετά το 2021

Σαμαρά, Κυριακούλα

Διεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευνα
Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών
Κότιος, Άγγελος

Εισαγωγή: Η εκπαίδευση σε οργανισμούς διαφέρει από τη σχολική εκπαίδευση. Τα σχολεία συνήθως εκπαιδεύουν τους μαθητές να κατανοούν ένα θέμα αρκετά καλά για να ανταπεξέλθουν σε μια εξέταση. Τα σχολεία απευθύνονται σε παιδιά και τους διδάσκουν πληροφορίες που είναι καινούριες γι’ αυτούς. Το εκπαιδευτικό έργο που ασκούν οι οργανώσεις όπως η ΕΕ για τα μέλη ή για την κοινότητα είναι πολύ διαφορετικό. Ο στόχος είναι συνήθως η ενδυνάμωση των ανθρώπων ώστε να καταφέρουν να γίνουν ενεργοί συνεισφέροντες στη διαδικασία της αλλαγής. Από τη μία, η εσωτερική εκπαίδευση βοηθά τα μέλη να κατανοήσουν και να συνεισφέρουν στο έργο του οργανισμού. Από την άλλη, η κοινοτική εκπαίδευση μεταδίδει πληροφορίες ή μηνύματα εκστρατείας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ενδυνάμωση, την κινητοποίηση και την οργάνωση των ανθρώπων. Σκοπός: Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό να παρουσιάσει τις πολιτικές και τα προγράμματα της ΕΕ για την προώθηση της εκπαίδευσης και κατάρτισης μετά το 2021. Υλικό και Μέθοδος: Χρησιμοποιήθηκαν άρθρα και συγγράμματα σχετικά με το θέμα. Συμπεράσματα: Κάθε χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση διαχειρίζεται το δικό της εκπαιδευτικό σύστημα, επομένως η Επιτροπή διαδραματίζει περισσότερο υποστηρικτικό ρόλο. Προσφέρει ένα φόρουμ συνεργασίας μεταξύ των χωρών και προσπαθεί να βελτιώσει τη συνοχή στις εκπαιδευτικές πολιτικές. Η Επιτροπή χρηματοδοτεί διάφορες πρωτοβουλίες που υποστηρίζουν την εκπαίδευση στην Ευρώπη, από τη διασφάλιση της αναγνώρισης των προσόντων στο εξωτερικό έως την προώθηση ιστοριών επιτυχίας.
Introduction: Education in organizations is different from school education. Schools usually train students to understand a subject well enough to pass an exam. Schools also deal with young people and usually teach them information that is new to them. The educational work that organizations like the EU do for members or for the community is very different. The goal is usually to empower people so that they can become active contributors to the change process. In-house training helps members understand and contribute to the organization's work. Community education conveys information or campaign messages and can be used to empower, mobilize and organize people. Purpose: This paper aims to present EU policies and programs. to promote education and training after 2021. Material and Method: Articles and books on the subject were used. Conclusions: Each country in the European Union manages its own education system, so the Commission has a more supportive role. It offers a forum for cooperation between countries and seeks to improve coherence in education policies. The Commission funds a number of initiatives to support education in Europe, from ensuring the recognition of qualifications abroad to promoting success stories.

Master Thesis

Κατάρτιση
Εκπαιδευτικό σύστημα
Εκπαίδευση
Ευρωπαϊκή Ένωση
Πολιτικές


Ελληνική γλώσσα

2022-09-15T10:54:54Z
2022-06-30
2022-06


Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.