Ολοκληρωμένη διοίκηση επικοινωνίας : η περίπτωση της εταιρείας BMW

This item is provided by the institution :
University of Peiraeus   

Repository :
Dione   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ολοκληρωμένη διοίκηση επικοινωνίας : η περίπτωση της εταιρείας BMW

Ξανθοπούλου, Λουΐζα Κ.

Master Thesis

2007-06-19T05:56:59Z


Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάλυση και παρουσίαση και από τη θεωρητική, αλλά και από την πρακτική πλευρά, της Διοίκησης Επικοινωνίας. Με άλλα λόγια, στόχος είναι η πρώτη παρουσίαση του θέματος στον αναγνώστη, δίνοντας μια βασική εικόνα της έννοιας της διοίκησης επικοινωνίας και η παρουσίαση των κυριότερων εργαλείων επικοινωνίας, που μια επιχείρηση έχει στη διάθεσή της και μπορεί να χρησιμοποιήσει για την κατάρτιση του επικοινωνιακού της προγράμματος. Η Διοίκηση Επικοινωνίας στην πράξη, με την ανάλυση περιπτώσεως (case study) είναι ένα εξίσου σημαντικό τμήμα της εργασίας αυτής, καθώς βοηθά στην καλύτερη κατανόηση από τον αναγνώστη της θεωρητικής ανάλυσης. Μέσα από τη θεωρητική ανάλυση στο πρώτο μέρος, στόχος είναι να διαφανεί ο σημαντικός ρόλος που διαδραματίζει ένα καλά καταρτισμένο πρόγραμμα επικοινωνίας για την επίτευξη των στόχων μιας επιχείρησης. Ακόμη, παρουσιάζονται τα κυριότερα εργαλεία επικοινωνίας, που βρίσκονται στη διάθεση της διοίκησης. Αυτά είναι οι δημόσιες σχέσεις, η διαφήμιση, οι πωλήσεις και το merchandising. Στόχος του Μέρους Β είναι να γίνει η πρακτική ανάλυση, μέσω της παρουσίασης της γερμανικής εταιρίας αυτοκινήτων BMW. Το αυτοκίνητο είναι ένα διαρκές καταναλωτικό αγαθό, που ο καταναλωτής αγοράζει μετά από αρκετή σκέψη και για το οποίο ξοδεύει ένα σεβαστό ποσό χρημάτων. Στην προκειμένη περίπτωση μάλιστα, τα αυτοκίνητα BMW ανήκουν στην κατηγορία premium. Αυτό σημαίνει ότι και το κοινό – στόχος των εταιριών είναι πιο περιορισμένο και το ποσό για την αγορά του αυτοκινήτου πολύ υψηλό. Ο ανταγωνισμός στην αγορά των premium αυτοκινήτων είναι πολύ έντονος. Κατά συνέπεια, για μια επωνυμία όπως αυτή της BMW, είναι κρίσιμος ο τρόπος, με τον οποίο κάνει χρήση των εργαλείων επικοινωνίας, ώστε τελικά να ξεπεράσει τον ανταγωνισμό, να προσελκύσει τον υποψήφιο αγοραστή και να κερδίσει την πώληση, διατηρώντας την υψηλή θέση που κατέχει η εικόνα της στην αγορά.

Διατριβές
Merchandising
Advertising
Sales promotion

Greek

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)