Ολοκληρωμένη διοίκηση επικοινωνίας : η περίπτωση της εταιρείας BMW

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)

Ολοκληρωμένη διοίκηση επικοινωνίας : η περίπτωση της εταιρείας BMW

Ξανθοπούλου, Λουΐζα Κ.

Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάλυση και παρουσίαση και από τη θεωρητική, αλλά και από την πρακτική πλευρά, της Διοίκησης Επικοινωνίας. Με άλλα λόγια, στόχος είναι η πρώτη παρουσίαση του θέματος στον αναγνώστη, δίνοντας μια βασική εικόνα της έννοιας της διοίκησης επικοινωνίας και η παρουσίαση των κυριότερων εργαλείων επικοινωνίας, που μια επιχείρηση έχει στη διάθεσή της και μπορεί να χρησιμοποιήσει για την κατάρτιση του επικοινωνιακού της προγράμματος. Η Διοίκηση Επικοινωνίας στην πράξη, με την ανάλυση περιπτώσεως (case study) είναι ένα εξίσου σημαντικό τμήμα της εργασίας αυτής, καθώς βοηθά στην καλύτερη κατανόηση από τον αναγνώστη της θεωρητικής ανάλυσης. Μέσα από τη θεωρητική ανάλυση στο πρώτο μέρος, στόχος είναι να διαφανεί ο σημαντικός ρόλος που διαδραματίζει ένα καλά καταρτισμένο πρόγραμμα επικοινωνίας για την επίτευξη των στόχων μιας επιχείρησης. Ακόμη, παρουσιάζονται τα κυριότερα εργαλεία επικοινωνίας, που βρίσκονται στη διάθεση της διοίκησης. Αυτά είναι οι δημόσιες σχέσεις, η διαφήμιση, οι πωλήσεις και το merchandising. Στόχος του Μέρους Β είναι να γίνει η πρακτική ανάλυση, μέσω της παρουσίασης της γερμανικής εταιρίας αυτοκινήτων BMW. Το αυτοκίνητο είναι ένα διαρκές καταναλωτικό αγαθό, που ο καταναλωτής αγοράζει μετά από αρκετή σκέψη και για το οποίο ξοδεύει ένα σεβαστό ποσό χρημάτων. Στην προκειμένη περίπτωση μάλιστα, τα αυτοκίνητα BMW ανήκουν στην κατηγορία premium. Αυτό σημαίνει ότι και το κοινό – στόχος των εταιριών είναι πιο περιορισμένο και το ποσό για την αγορά του αυτοκινήτου πολύ υψηλό. Ο ανταγωνισμός στην αγορά των premium αυτοκινήτων είναι πολύ έντονος. Κατά συνέπεια, για μια επωνυμία όπως αυτή της BMW, είναι κρίσιμος ο τρόπος, με τον οποίο κάνει χρήση των εργαλείων επικοινωνίας, ώστε τελικά να ξεπεράσει τον ανταγωνισμό, να προσελκύσει τον υποψήφιο αγοραστή και να κερδίσει την πώληση, διατηρώντας την υψηλή θέση που κατέχει η εικόνα της στην αγορά.

Master Thesis

Διατριβές
Merchandising
Advertising
Sales promotion


Ελληνική γλώσσα

2007-06-19T05:56:59Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.