Η εκπαιδευτική αξιοποίηση του Minecraft στο μάθημα της θεατρικής αγωγής

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2023 (EL)

The educational use of Minecraft in the field of theatrical education
Η εκπαιδευτική αξιοποίηση του Minecraft στο μάθημα της θεατρικής αγωγής

Καλοφωλιά, Αικατερίνη

Ψηφιακός Πολιτισμός, Έξυπνες Πόλεις, IoT και Προηγμένες Ψηφιακές Τεχνολογίες
Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής
Σιούντρη, Κωνσταντίνα

Η σημερινή πραγματικότητα αποτέλεσε το εναρκτήριο λάκτισμα για την ολοκληρωτική ένταξή μας στην ψηφιακή εποχή. Το διαδίκτυο παρέχει πολλαπλές δυνατότητες τις οποίες μπορούμε να αξιοποιήσουμε σε διάφορους τομείς της καθημερινότητάς μας όπως στην εκπαίδευση. Η υποχρεωτική αξιοποίηση τεχνολογικών μέσων στην εκπαίδευση για την επιτυχή εκπλήρωση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης βρήκε απροετοίμαστους αρκετούς εκπαιδευτικούς όμως αποτέλεσε αναμφισβήτητα έναυσμα για την ενασχόληση με καινοτόμους μεθόδους διδασκαλίας που ανταποκρίνονται σε μεγαλύτερο βαθμό στις απαιτήσεις των καιρών. Ένα νέο μοντέλο σύνθεσης μεταξύ ψηφιακών τεχνολογιών και εκπαίδευσης καταλαμβάνει όλο και περισσότερο χώρο αποδεικνύοντας πως το τεράστιο δυναμικό που προσφέρουν τα ψηφιακά μέσα και ιδιαίτερα τα ψηφιακά παιχνίδια καθιστούν την εκπαίδευση και την διάδοση πολιτιστικών στοιχείων σε αυτή άμεσα επιτεύξιμο στόχο. Η πρωτοπόρα αξιοποίηση του παιχνιδιού Minecraft στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής για την ενεργοποίηση μίας πρωτοποριακής εκπαιδευτικής διαδικασίας απέδειξε κατά την παρούσα εργασία πως η σχέση μεταξύ ψηφιακών περιβαλλόντων και μαθησιακών εμπειριών που σχετίζονται με την τέχνη και την πολιτιστική κληρονομιά είναι αμφίδρομη. Η εν λόγο πρακτική εφαρμογή πλαισιώνεται από ενδεικτική έρευνα μέσω ερωτηματολογίων για την πληρέστερη κατανόηση και αποσαφήνιση της αξίας των ψηφιακών παιχνιδιών κατά την εκπαιδευτική διδασκαλία.
Nowadays’ reality has been the start kick – off of our total integration into the digital era. The Internet provides us with a great number of applications which we can use in different sectors of our everyday life, such as the education. The compulsory use of digital tools in the educational procedures in order to succeed in distance learning was unexpected and a great number of educators were unprepared for this. However, that has been the start of educators’ professional occupation with innovative teaching methods which are in accordance with the requirements of our time. A new combination of digital technology and education is gaining ground rapidly proving that this great potential which is provided by the digital tools and, more specifically, the digital games to transmit our culture in this is possible to come true. This innovative use of the videogame “Minecraft” in the subject of Theatrical Education in order to promote an original educational procedure through this academic project proved that there is a bidirectional connection between these digital tools and the education of art and cultural heritage. This practical use of digital tools on the subject of Theatrical Education is completed by the use of survey questionnaires so as to understand and define the value of the use of digital tools during the learning procedure.

Master Thesis

Πολιτισμός
Θέατρο


Ελληνική γλώσσα

2023-01-12
2023-01
2023-01-23T07:48:41Z


Πανεπιστήμιο Πειραιώς




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.