The administration of human resources in the area of the public school. The impact of the pandemic on the job satisfaction of secondary education teachers

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2023 (EL)

Η διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού στο χώρο του δημόσιου σχολείου. Η επίπτωση της πανδημίας στην εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
The administration of human resources in the area of the public school. The impact of the pandemic on the job satisfaction of secondary education teachers

Αγγελοπούλου, Ελένη

Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης
Μιχελακάκης, Νικόλαος
Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων

Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν τη εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών της Δ/βαθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα κατά το ξέσπασμα της πανδημίας του Covid-19. Αρχικά, γίνεται η θεωρητική προσέγγιση του θέματος και στη συνέχεια ακολουθεί η εμπειρική έρευνα. Η έρευνα διεξήχθη το Δεκέμβριο 2022 μεταξύ 116 εκπαιδευτικών από όλη τη χώρα. Αυτοί αποτελούν το δείγμα της μελέτης. Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε είναι ένα δομημένο ερωτηματολόγιο κλειστού τύπου διαβαθμισμένης κλίμακας. Από την στατιστική επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων προέκυψε ότι οι εκπαιδευτικοί αντλούν ικανοποίηση από παράγοντες όπως η φύση της εργασίας , οι σχέσεις με τους συναδέλφους και με τους μαθητές τους αλλά η εξ αποστάσεως εκπαίδευση επέδρασε αρνητικά στην εργασιακή τους ικανοποίηση. Τελευταίο αλλά ιδιαίτερα σημαντικό αποτελεί η ανάδειξη της σχέσης της σχολικής ηγεσίας και του μοντέλου ηγεσίας που υιοθετεί ο εκάστοτε διευθυντής και η συσχέτισή του με την επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών.
The purpose of this study is to investigate the factors that affect the job satisfaction the secondary education teachers experiencing during the outbreak of the pandemic due to the covid-19 disease. The theoretical approach is done first followed by empirical research. The research was held on December 2022 among 116 teachers across the country. They are the sample of the survey. The research tool used was a structured questionnaire with scale closed-ended questions. From the statistical processing and analysis of the data, it emerged that teachers derive satisfaction from factors such as the nature of work, relationships with colleagues and with their students, but distance education had a negative effect on their job satisfaction. Last but particularly important is the highlighting of the relationship between school leadership and the leadership model adopted by each principal and its correlation with teachers' professional satisfaction.

Master Thesis

Πανδημία
Ηγεσία σχολείου
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Εργασιακή ικανοποίηση


2023-01-30
2023-01-31T06:58:33Z
2023-01


Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.