Διαμόρφωση και υλοποίηση στρατηγικής σε νεοφυείς επιχειρήσεις

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2023 (EL)

Διαμόρφωση και υλοποίηση στρατηγικής σε νεοφυείς επιχειρήσεις

Παπαδόπουλος, Μάριος Αλέξανδρος

MBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)
Γεωργόπουλος, Νικόλαος
Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει το στρατηγικό μανατζμεντ σε νεοφυείς επιχειρήσεις, με ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη και εφαρμογή στρατηγικών που επιτρέπουν σε αυτούς τους οργανισμούς να επιτύχουν τους στόχους και τους σκοπούς τους. Στο πρώτο κεφάλαιο, παρέχουμε μια ολοκληρωμένη επισκόπηση της στρατηγικής και του στρατηγικού μανατζμεντ συμπεριλαμβανομένων βασικών εννοιών όπως η ανάλυση SWOT, η καινοτομία επιχειρηματικού μοντέλου και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Συζητάμε επίσης τον ρόλο του Διευθύνοντος Συμβούλου και της ηγετικής ομάδας στη διαμόρφωση της στρατηγικής κατεύθυνσης του οργανισμού. Το δεύτερο κεφάλαιο της διατριβής εστιάζει στις διαφορές μεταξύ νεοφυών επιχειρήσεων και καθιερωμένων οργανισμών, επισημαίνοντας τις μοναδικές προκλήσεις και ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν οι νεοφυείς επιχειρήσεις. Εξερευνούμε τους παράγοντες που συμβάλλουν στην επιτυχία ή την αποτυχία των νεοσύστατων επιχειρήσεων κατά τον κύκλο ζωής τους, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας προσαρμογής στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και της σημασίας της οικοδόμησης μιας ισχυρής ομάδας και κουλτούρας. Το τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζει μια μελέτη περίπτωσης της Blueground, μιας νεοφυούς επιχείρησης στον κλάδο των ακινήτων. Αναλύουμε τον αντίκτυπο της πανδημίας COVID-19 στις επιχειρήσεις της Blueground και πώς η εταιρεία ανταποκρίθηκε σε αυτές τις προκλήσεις μέσω της ανάπτυξης και της εφαρμογής νέων στρατηγικών. Μέσω αυτής της ανάλυσης, στοχεύουμε να παρέχουμε γνώσεις και πρακτικές συστάσεις για νεοφυείς επιχειρήσεις που επιδιώκουν να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν αποτελεσματικές στρατηγικές ενόψει της αβεβαιότητας και της αλλαγής.
The purpose of this thesis is to examine strategic management in start-ups, with particular emphasis on the development and implementation of strategies that enable these organizations to achieve their goals and objectives. In the first chapter, we provide a comprehensive overview of strategy and strategic management including key concepts such as SWOT analysis, business model innovation and competitive advantage. We also discuss the role of the CEO and leadership team in shaping the strategic direction of the organization. The second chapter of the dissertation focuses on the differences between startups and established organizations, highlighting the unique challenges and opportunities startups face. We explore the factors that contribute to the success or failure of start-ups throughout their life cycle, including the ability to adapt to changing market conditions and the importance of building a strong team and culture. The third chapter presents a case study of Blueground, a real estate startup. We analyze the impact of the COVID-19 pandemic on Blueground's business and how the company has responded to these challenges by developing and implementing new strategies. Through this analysis, we aim to provide insights and practical recommendations for startups seeking to develop and implement effective strategies in the face of uncertainty and change.

Master Thesis

Νεοφυείς επιχειρήσεις
COVID-19
Πανδημία
Στρατηγικό μάνατζμεντ
Proptech


Ελληνική γλώσσα

2023-01
2023-02-01T08:30:25Z
2023-01-17


Πανεπιστήμιο Πειραιώς




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.