Ελλείψεις των πλοίων μέσα από τις επιθεωρήσεις των κρατικών λιμενικών αρχών του Paris MoU και Tokyo MoU

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)

Ελλείψεις των πλοίων μέσα από τις επιθεωρήσεις των κρατικών λιμενικών αρχών του Paris MoU και Tokyo MoU

Βαλαντάση, Χριστιάννα

Γκιζιάκης, Κωνσταντίνος

Η μελέτη αυτή έχει σκοπό την διερεύνηση των κρατήσεων πλοίων (detentions) και παρατηρήσεων/ελλείψεων (deficiencies) που βρέθηκαν μετά από επιθεωρήσεις του Paris και Tokyo MOU κατά τα έτη 2007 και 2008. Η μελέτη αναφέρει τις κυριότερες παρατηρήσεις και προβλήματα που εντοπίστηκαν στις επιθεωρήσεις αυτές μέσα από τα μηνιαία στοιχεία που διατίθενται στις επίσημες ιστοσελίδες των εν λόγω λιμενικών αρχών. Στα πρώτα κεφάλαια της εργασίας, τα οποία είναι και θεωρητικής φύσεως, αναφέρονται συνοπτικά το νομικό πλαίσιο των διεθνών συμβάσεων, οι λόγοι ανάπτυξης των περιφερειακών συμφωνιών, στοιχεία για την επιθεώρηση των πλοίων από τους επιθεωρητές των Αρχών λιμένων καθώς και γενικές πληροφορίες για τις παρατηρήσεις (deficiencies) και τις διαδικασίες κράτησης (detention) πλοίων. Στο έκτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στη μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε και αποτελέσματα της έρευνας. Η διερεύνηση βασίστηκε κυρίως στην, όσο το δυνατόν, συλλογή διαθέσιμων εκθέσεων επιθεωρήσεων των Αρχών λιμένων. Στο τελευταίο κεφάλαιο αναπτύσσονται τα συμπεράσματα της έρευνας, όπου παρατηρείται φθίνουσα πορεία των κρατήσεων πλοίων για το Paris MoU, ενώ οι έλεγχοι επιθεωρήσεων αυξάνονται. Παρά το αρνητικό αντίκτυπο που μπορεί να έχει η παγκόσμια οικονομική κρίση στη ναυτιλία, η θετική είδηση του αριθμού των κρατήσεων σημαίνει ότι τα περισσότερα πλοία πληρούν τους κανονισμούς και ότι οι σημαίες ευκαιρίας, αργά αλλά σταθερά, χάνουν έδαφος στις προτιμήσεις των πλοιοκτητών.
This study aims to investigate the detentions and deficiencies found after inspections of the Paris and Tokyo MoU Port State Control in 2007 and 2008. The study says the main comments and issues identified in inspections through monthly data which can be accessed through the official website of the port authorities. The first chapters, which are of theoretical character, summarize the legal framework of international conventions, the reasons of development and existence of regional agreements, data on ship inspections by inspectors of the Authorities and general information about the deficiencies and procedures for the detention of ships. The sixth chapter is a reference to the methodology used and the results of research. The investigation was mainly based on as much as possible collection of inspection reports available from port authorities. The last chapter elaborates on the findings of the investigation, where there is a decline of detentions for the Paris MoU, while the inspection controls are increased. Despite the negative impact that could have the global economic crisis in shipping, the good news of the number of deductions means that most vessels comply with regulations and that the flags are slowly, but steadily, losing ground to the preferences of ship owners.

Master Thesis

Πλοία -- Κανονισμοί ασφαλείας
Συνθήκες
Ναυτιλία -- Δίκαιο και νομοθεσία


Ελληνική γλώσσα

2012-06-06T09:08:30Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.