Η υλοποίηση του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού λογισμικού έχει ως σκοπό τη δημιουργία ενός ελκυστικού και προκλητικού μαθησιακού περιβάλλοντος που θα ευνοεί τη διερευνητική, την ενεργητική και τη δημιουργική μάθηση. Στόχος είναι η ποιοτική βελτίωση της διαδικασίας διδασκαλίας και μάθησης. Στη συγκεκριμένη εργασία επεξηγείται η διαδικασία δημιουργίας ενός τέτοιου εκπαιδευτικού λογισμικού για την εκμάθηση του μαθήματος «Μελέτη Περιβάλλοντος» για μαθητές της Β΄ Δημοτικού. Στα πρώτα κεφάλαια γίνεται ανάλυση των βασικών εννοιών της θεωρίας του εκπαιδευτικού λογισμικού καθώς αναλύονται και όλα τα βήματα κατασκευής της εφαρμογής, τόσο σε επίπεδο χρήστη, όσο και σε επίπεδο προγραμματιστή.
The completion of this courseware is to create an attractive and challenging learning environment conducive to exploratory, active and creative learning. The aim is to improve the quality of teaching and learning process. Below we explain the process of creating such educational software for teaching the course "Environmental Study" for students of elementary school. In the first chapters we analyze the basic concepts of the theory of educational software and after that you can find all steps of manufacture of enforcement activities at both user and developer level.
Εκπαίδευση -- Πληροφορική
Περιβάλλον -- Μελέτη και διδασκαλία
Εκπαίδευση από απόσταση -- Διδασκαλία με τη βοήθεια υπολογιστή