Εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση του μαθήματος μελέτη περιβάλλοντος από μαθητές της Β' δημοτικού

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)

Εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση του μαθήματος μελέτη περιβάλλοντος από μαθητές της Β' δημοτικού

Χόντζια, Χρυσούλα Ν.

Βίρβου, Μαρία

Η υλοποίηση του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού λογισμικού έχει ως σκοπό τη δημιουργία ενός ελκυστικού και προκλητικού μαθησιακού περιβάλλοντος που θα ευνοεί τη διερευνητική, την ενεργητική και τη δημιουργική μάθηση. Στόχος είναι η ποιοτική βελτίωση της διαδικασίας διδασκαλίας και μάθησης. Στη συγκεκριμένη εργασία επεξηγείται η διαδικασία δημιουργίας ενός τέτοιου εκπαιδευτικού λογισμικού για την εκμάθηση του μαθήματος «Μελέτη Περιβάλλοντος» για μαθητές της Β΄ Δημοτικού. Στα πρώτα κεφάλαια γίνεται ανάλυση των βασικών εννοιών της θεωρίας του εκπαιδευτικού λογισμικού καθώς αναλύονται και όλα τα βήματα κατασκευής της εφαρμογής, τόσο σε επίπεδο χρήστη, όσο και σε επίπεδο προγραμματιστή.
The completion of this courseware is to create an attractive and challenging learning environment conducive to exploratory, active and creative learning. The aim is to improve the quality of teaching and learning process. Below we explain the process of creating such educational software for teaching the course "Environmental Study" for students of elementary school. In the first chapters we analyze the basic concepts of the theory of educational software and after that you can find all steps of manufacture of enforcement activities at both user and developer level.

Master Thesis

Εκπαίδευση -- Πληροφορική
Περιβάλλον -- Μελέτη και διδασκαλία
Εκπαίδευση από απόσταση -- Διδασκαλία με τη βοήθεια υπολογιστή


Ελληνική γλώσσα

2012-06-13T05:45:39Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.