Μελέτη καταναλωτικής συμπεριφοράς στην αγορά αεροπορικών εταιρειών

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2003 (EL)

Μελέτη καταναλωτικής συμπεριφοράς στην αγορά αεροπορικών εταιρειών

Κουλοχέρης, Αλέξανδρος

Η παρούσα εργασία αποτελεί μια έρευνα μάρκετινγκ και χωρίζεται σε τρία βασικά μέρη: Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει τις αρχές της υπηρεσίας, της ποιότητας, της καταναλωτικής συμπεριφοράς και του μάρκετινγκ καθώς επίσης, μία αναδρομή στο παρελθόν, μία εισαγωγή στο χώρο των αερομεταφορών και ειδικότερα, τους στόχους και το νομικό πλαίσιο των αεροπορικών μεταφορών, την εξέλιξη των αεροσκαφών. Το δεύτερο μέρος, που ουσιαστικά αποτελεί το βασικό κομμάτι αυτής της έρευνας, ασχολείται με την μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Στο κεφάλαιο 4, εξηγείται ο σκοπός της εργασίας και αναλύεται το σκεπτικό της έρευνας, η σύνταξη του ερωτηματολογίου για την επίτευξη του σκοπού και η μεθοδολογία. Στη συνέχεια, περιλαμβάνονται όλα τα ποσοτικά αποτελέσματα της έρευνας με συνοπτική παρουσίαση σε πίνακες και διαγράμματα και αναλυτική επεξήγηση των συχνοτήτων των αποτελεσμάτων. Στο τρίτο μέρος της εργασίας, συνοψίζονται και παρουσιάζονται τα τελικά συμπεράσματα της έρευνας. Στο τέλος της εργασίας, στα παραρτήματα, παρουσιάζεται σύνοψη όλων των πινάκων και των διαγραμμάτων, το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε για την λήψη των στατιστικών δεδομένων, καθώς και η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε.

Master Thesis

Μεταφορές
Αεροπορικές εταιρείες
Καταναλωτική συμπεριφορά


Ελληνική γλώσσα

2005-Sep-26T11:14:36Z
2003-01-01T11:14:36Z
2006-04-03T12:14:30Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.