Ποιότητα υπηρεσιών στον ξενοδοχειακό κλάδο: έρευνα: εξέταση χασμάτων ποιότητας υπηρεσιών σε ξενοδοχειακή μονάδα της Κρήτης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2003 (EL)

Ποιότητα υπηρεσιών στον ξενοδοχειακό κλάδο: έρευνα: εξέταση χασμάτων ποιότητας υπηρεσιών σε ξενοδοχειακή μονάδα της Κρήτης

Τσαπάκη, Παναγιώτα Μ.

Η παρούσα διπλωματική εργασία σκοπό έχει μέσω της παρουσίασης της κατάστασης του τουρισμού και της ανάλυσης της έννοιας της ποιότητας να τονίσει τη σπουδαιότητα της παροχής ποιοτικών υπηρεσιών σε όλο το φάσμα της τουριστικής αλυσίδας, ενώ με τη διεξαγωγή της εμπειρικής έρευνας σε ένα ελληνικό ξενοδοχείο να εντοπίσει παράγοντες που προσδιορίζουν την ποιότητα στην ξενοδοχειακή βιομηχανία ειδικότερα. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια γενική αναφορά στον τουρισμό. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναπτύσσεται η έννοια της ποιότητας. Αρχικά γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση των πιο γνωστών προσεγγίσεων σχετικά με τον ορισμό της, ενώ στη συνέχεια ορίζεται η ποιότητα των υπηρεσιών αφού έχει προηγηθεί η ανάλυση του συστήματος παροχής υπηρεσιών. Στην επόμενη ενότητα, προσδιορίζονται οι διαστάσεις ποιότητας όπως προκύπτουν από μελέτες διαφόρων ερευνητών, ακολουθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα στην ξενοδοχειακή βιομηχανία ειδικότερα, ενώ στην τελευταία ενότητα του κεφαλαίου αναλύεται η σχέση μεταξύ ποιότητας, παραγωγικότητας και κερδοφορίας.

Master Thesis

Ξενοδοχεία
Κρήτη


Ελληνική γλώσσα

2005-Sep-26T11:14:36Z
2003-01-01T11:14:36Z
2006-04-03T12:14:35Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.