Αρχιτεκτονική, σχεδιασμός και υλοποίηση ενός επεκτάσιμου, ανεξάρτητου υποσυστήματος φυσικής πραγματικού χρόνου για εικονικά περιβάλλοντα, παιχνίδια και εξομοιώσεις

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)

Αρχιτεκτονική, σχεδιασμός και υλοποίηση ενός επεκτάσιμου, ανεξάρτητου υποσυστήματος φυσικής πραγματικού χρόνου για εικονικά περιβάλλοντα, παιχνίδια και εξομοιώσεις

Ράπτης, Γεράσιμος Α.

Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής

Η συγκεκριμένη εργασία πραγματεύεται την ανάλυση απαιτήσεων, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός υποσυστήματος επεξεργασίας νόμων φυσικής πραγματικού χρόνου, το οποίο θα χρησιμοποιεί ένα υψηλό επίπεδο αφαίρεσης. Γίνεται προσπάθεια να πετύχει τη δυνατότητα χρήσης από διαφορετικά συστήματα όπως εικονικά περιβάλλοντα, παιχνίδια και προσομοιώσεις, και ταυτόχρονα να διατηρήσει επεκτασιμότητα. Η αφαίρεση συνίσταται στην δόμηση των φυσικών μεγεθών σε δομές προγραμματιστικά ανεξάρτητες από το αντικείμενο όπου ανήκουν, τη δόμηση των φυσικών νόμων σε αυτοπεριεχόμενα τμήματα και στην παρουσία ενός κεντρικού επίπεδου που ενορχηστρώνει τις οντότητες αυτές. Ο χρήστης/προγραμματιστής του συστήματος φυσικής θα έχει θα έχει τη δυνατότητα να σχεδιάζει, προσθέτει και αφαιρεί φυσικούς νόμους στο υποσύστημα του κατά βούληση, με τη μορφή ανεξαρτήτων τμημάτων, χωρίς να απαιτείται αλλαγή στο κυρίως τμήμα. Ταυτόχρονα σε όλο το σχεδιασμό διατηρείται η ικανότητα βελτιστοποίησης κώδικα σε υψηλό επίπεδο (αρχιτεκτονικής) ή σε χαμηλό επίπεδο (κώδικα), και η δυνατότητα χρήσης διαφορετικών τεχνολογιών προγραμματισμού. Το όλο υποσύστημα προσθέτει ελάχιστη επιβάρυνση στην απόδοση του συστήματος. Το παραπάνω σύστημα θα υλοποιηθεί στο σύνολό του και θα υλοποιηθούν ενδεικτικά φυσικοί νόμοι για τον έλεγχο της λειτουργίας του.
We are negotiating the requirements analysis, design and implementation of a real time physics law processing subsystem which will be using a high level of abstraction. We wish to make it possible to be used by different systems such as virtual environments, games and simulations, and at the same time keep it extensible. The abstraction mainly consists of the structuring of physical properties in entities independent to the objects to which they refer, the design of physics laws as independent modules, and the presence of a central layer that orchestrates the interaction of the above entities. The programmer/ user will be able to design, add and remove physics laws to his simulation as independent modules without need to alter the core engine. At the same time throughout the entire design close attention will be paid not to hinder optimization opportunities that would be otherwise possible, either at a high level (architecture) or at low level(code), and that the physics laws will be able to use different technologies. The whole subsystem will be adding minimum overhead to the performance of the client system. The above system will be completely implemented, together with a few physics laws that will serve to demonstrate its functionality.

Master Thesis

Εικονική πραγματικότητα
Ανάλυση και σχεδίαση συστημάτων
Προσομοίωση
Φυσική -- Πληροφορική
Software engineering


Ελληνική γλώσσα

2013-05-17T09:14:50Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.