Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)

Στρατηγικό μάνατζμεντ και εθνική κουλτούρα
Strategic management and national culture

Ζανάκη, Γεωργία - Αικατερίνη Σ.

Γεωργόπουλος, Νικόλαος

The phenomenon of globalization and the spiraling evolution of technological breakthroughs, stipulate the enterprises to turn to the international markets and thus the entrepreneurial scene has been transformed and globalized. Hence, there is an escalating tendency, among the enterprises, to become “multinationals” in order to profit from the increased economic performance combined with a lower cost. In that case, and for ample reasons the importance of strategic management in regard with the survival and the development of multinational enterprises, cannot be underestimated or doubted. In a highly globalized environment the formulation of a strategy and most of all, the analysis of the external environment of the enterprises are correlated with the entrepreneurial negotiations. In conclusion, the theory of strategic management constitutes a major factor in international negotiations. On the other hand, a fundamental agent that should be taken into consideration, not only during the stage of international negotiations but also during the implementation of strategic management, is the national culture. National culture can have a paramount influence on international negotiations, put in great danger a prospect beneficial contract, and finally can even jeopardize the survival of the enterprise. That is the reason why, such transition to global entrepreneurial operations requires careful scrutiny of the entrepreneurial map (equally at the host and the home country) and simultaneously, respects and co-analysis, of variables that are related to national culture.
Στην σύγχρονη εποχή η παγκοσμιοποίηση και η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει οδηγήσει τις επιχειρήσεις σε στροφή προς τις διεθνείς αγορές με αποτέλεσμα την πλήρη διεθνοποίηση του επιχειρηματικού και επιχειρησιακού σκηνικού. Ολοένα και πιο πολλές επιχειρήσεις μετατρέπονται σε πολυεθνικές με σκοπό την μεγιστοποίηση του κέρδους και την αύξηση της αποδοτικότητας με χαμηλότερο κόστος. Υπό αυτό το πρίσμα, η σημασία του στρατηγικού μάνατζμεντ τόσο αναφορικά με την επιβίωση όσο και με την ανάπτυξη των επιχειρήσεων μακροπρόθεσμα, δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον η χάραξη της κατάλληλης στρατηγικής, και κυρίως η ανάλυση του εξωτερικού αλλά και του εσωτερικού περιβάλλοντος των επιχειρήσεων, σχετίζεται άμεσα με την έννοια της επιχειρηματικής διαπραγμάτευσης. Οι διαπραγματεύσεις δύναται να πάρουν πολλαπλές μορφές σε ένα δυναμικά μεταβαλλόμενο περιβάλλον, όπου ο ανταγωνισμός είναι παρόν. Ο ρόλος του στρατηγικού μάνατζμεντ και σε επίπεδο διαπραγματεύσεων, αποδεικνύεται καίριος έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να καταλήξουν σε επιτυχημένες συμφωνίες. Από την άλλη πλευρά, ένας βασικός παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψη τόσο κατά τη διάρκεια των επιχειρηματικών διαπραγματεύσεων όσο και κατά την διάρκεια εφαρμογής του στρατηγικού μάνατζμεντ, είναι η εκάστοτε εθνική κουλτούρα. Αυτή, μπορεί να επηρεάσει σε σημαντικό βαθμό τις επιχειρηματικές διαπραγματεύσεις ,να θέσει σε κίνδυνο την επίτευξη συμφέρουσας συμφωνίας ή ακόμα και να διακυβεύσει την επιβίωση της ίδιας της επιχείρησης. Η από ετών και διαρκώς εντεινόμενη στροφή προς τη διεθνή επιχειρηματική δραστηριότητα προϋποθέτει την εκτίμηση του επιχειρηματικού χάρτη στη χώρα εγκατάστασης και τον σεβασμό και συνεκτίμηση παραγόντων που σχετίζονται με την εθνική κουλτούρα.

Master Thesis

Κουλτούρα
Πολιτισμός
Στρατηγικός σχεδιασμός


Ελληνική γλώσσα

2014-11-07T11:12:25Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.