Η ανάπτυξη ενός τουριστικού προορισμού της ηπειρωτικής Ελλάδας: η περίπτωση του νομού Πιερίας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2005 (EL)

Η ανάπτυξη ενός τουριστικού προορισμού της ηπειρωτικής Ελλάδας: η περίπτωση του νομού Πιερίας

Κομπότη, Ελένη

Σκοπός της μελέτης είναι η παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος της Πιερίας και η ανάλυση των παραγόντων που διαμορφώνουν την τουριστική ζήτηση και την τουριστική προσφορά. Επίσης μέσα από την μελέτη επιδιώκεται η αναγνώριση και ο εντοπισμός των προβλημάτων- ελλείψεων που υπάρχουν στις τουριστικές υποδομές, ο εντοπισμός των πλεονεκτημάτων της Πιερίας ως τουριστικός προορισμός και η ενδυνάμωση αυτών των στοιχείων. Ακόμη ερευνάται (με την συμπλήρωση ερωτηματολογίων) η συμπεριφορά, η τάση, η στάση, οι ανάγκες και τα χαρακτηριστικά των τουριστών της περιοχής. Ακόμη επιχειρείται η τοποθέτηση της Πιερίας στην τουριστική αγορά, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό και τέλος γίνεται αναφορά στις προοπτικές ανάπτυξης του τουριστικού τομέα. Η εργασία είναι χωρισμένη σε τρία βασικά μέρη. Αντικείμενο του πρώτου μέρους είναι η Παγκόσμια βιομηχανία του τουρισμού. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται, το ευρύτερο περιβάλλον της Πιερίας και τα γενικά χαρακτηριστικά του Νομού. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος δίνεται η σημασία της έρευνας Μάρκετινγκ για τον τουρισμό και παρουσιάζεται η μεθοδολογία της πρωτογενούς έρευνας μάρκετινγκ.

Master Thesis

Τουρισμός
Πιερία (Νομός)
Οικονομικές απόψεις


Ελληνική γλώσσα

2006-04-03T12:25:06Z
2006-01-10T11:14:36Z
2005-12-10T11:14:36Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.