Ανάλυση συμπεριφοράς καταναλωτή: χρήστη υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2005 (EL)

Ανάλυση συμπεριφοράς καταναλωτή: χρήστη υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας

Κούτρας, Νικόλαος Π.

Η εργασία παρουσιάζει την ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των συνδρομητών ή έστω δείγματος αυτών, της εταιρείας παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, Cosmote. Σκοπός της παρούσας μελέτης, είναι η ανάδειξη και αξιοποίηση χρήσιμων συμπερασμάτων για την συνδρομητική βάση της εταιρείας, για τις παρεχόμενες από την εταιρεία υπηρεσίες, καθώς και η σκιαγράφηση του προφίλ και των αναγκών των συνδρομητών Cosmote, μέσα από την ανάλυση δημογραφικών χαρακτηριστικών αλλά και συγκεκριμένων ‘μεγεθών’, ενδεικτικών του ‘ύψους’ και του είδους της χρήσης των υπηρεσιών. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, γίνεται αναφορά στην έννοια της Τμηματοποίησης της αγοράς και της συμπεριφοράς καταναλωτή εν γένει. Στο δεύτερο μέρος, παρατίθεται η μεθοδολογία και οι στόχοι της έρευνας, μαζί με όλα τα απαραίτητα στοιχεία για το πώς συλλέχθηκαν τα στοιχεία και τα στάδια δειγματοληψίας. Συμπερασματικά, μπορούμε να αναφέρουμε ότι η ανάλυση των συλλεχθέντων στοιχείων, μπορεί να συμβάλλει θετικά προς την κατεύθυνση της διατήρησης της ηγετικής θέσης της Cosmote στην Ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας, την αύξηση συνδρομητικής βάσης και κερδοφορίας και τον σχεδιασμό νέων καινοτόμων υπηρεσιών που θα συναντούν τις ανάγκες και τις προσδοκίες των καταναλωτών.

Master Thesis

Κινητή τηλεφωνία
Καταναλωτική συμπεριφορά


Ελληνική γλώσσα

2006-04-03T12:25:16Z
2005-12-11T11:14:36Z
2006-01-11T11:14:36Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.