Στρατηγικό μάνατζμεντ: η περίπτωση μιας δημόσιας ελληνικής επιχείρησης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2003 (EL)

Στρατηγικό μάνατζμεντ: η περίπτωση μιας δημόσιας ελληνικής επιχείρησης

Δάρας, Αθανάσιος Ι.

Η παρούσα εργασία έχει στόχο τη διαμόρφωση προτάσεων στρατηγικού σχεδιασμού για επιχείρηση του δημοσίου τομέα. Για την κατάθεση των προτάσεων είναι απαραίτητη η μελέτη του θεωρητικού υπόβαθρου του στρατηγικού μάνατζμεντ και η ανάλυση των φάσεων που περιλαμβάνει. Η ανάλυση αυτή πραγματοποιείται στο πρώτο μέρος της εργασίας, περιλαμβάνει την εισαγωγή στην έννοια της στρατηγικής και γίνεται αναφορά στην αναγκαιότητα της για τις επιχειρήσεις. Στη συνέχεια πραγματοποιείται μια συνοπτική παρουσίαση του στρατηγικού μάνατζμεντ και των φάσεων που περιλαμβάνει. Ακόμα πραγματοποιείται ανάλυση των στρατηγικών παραγόντων που αποτελούν το περιβάλλον κάθε επιχείρησης, παρουσιάζονται και αναλύονται οι στρατηγικές σε επίπεδο επιχείρησης, επιχειρηματικών μονάδων και λειτουργιών. Επίσης, γίνεται αναφορά στα στάδια υλοποίησης και αξιολόγησης της στρατηγικής. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας, παρουσιάζεται η διαδικασία του στρατηγικού σχεδιασμού μέσα από τη μελέτη της περίπτωσης της δημόσιας επιχείρησης. Συγκεκριμένα επιχειρείται η ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος μιας επιχείρησης. Τέλος, πραγματοποιείται η κατάθεση τω προτάσεων στρατηγικής σε επιχειρησιακό, επιχειρηματικό και λειτουργικό επίπεδο.

Master Thesis

Στρατηγικό μάνατζμεντ
Χαρτοφυλάκια
Ανθρώπινο δυναμικό
Ανάλυση περιβάλλοντος


Ελληνική γλώσσα

2004-09-20T11:14:36Z
2003-12-01T11:14:36Z
2006-04-03T12:25:33Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.