Μεθοδολογίες συμβάσεων επιπέδου υπηρεσιών (service-level agreements - SLAs) έργων ανάπτυξης πληροφοριακών συστημάτων. Θεωρία και μελέτη περίπτωσης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2015 (EL)

Μεθοδολογίες συμβάσεων επιπέδου υπηρεσιών (service-level agreements - SLAs) έργων ανάπτυξης πληροφοριακών συστημάτων. Θεωρία και μελέτη περίπτωσης

Φίλης, Χρήστος

Μαλαματένιου, Φλώρα

Το cloud computing παρέχει φθηνή και pay-as-you-go πόρους σε επίπεδο hardware και software και γρήγορα κερδίζει έδαφος ως μία εναλλακτική λύση στην παραδοσιακή λύση με χρήση υποδομών εντός του οργανισμού. Καθώς όλο και περισσότεροι πελάτες αναθέτουν τις λειτουργίες τους σε παρόχους υπηρεσιών Cloud, οι Συμβάσεις Επιπέδου Υπηρεσιών (Σ.Ε.Υ.) μεταξύ των καταναλωτών και των παρόχων, έχει αναδυθεί ως μια πολύ σημαντική πτυχή. Λόγω της δυναμικής φύσης του cloud, η συνεχής παρακολούθηση για ποιοτική υπηρεσία (QoS) είναι απαραίτητη η δημιουργία λεπτομερών ΣΕΥ. Επίσης πολλοί άλλοι παράγοντες, όπως η εμπιστοσύνη (προς τον πάροχο cloud) μπορούν να ληφθούν υπόψη, ιδίως για τις επιχειρήσεις που δύναται να αναθέσουν σε αυτούς τα κρίσιμα δεδομένα τους. Αυτή η πολύπλοκη φύση του Cloud δικαιολογεί ένα πιο εξελιγμένο μέσο για τη διαχείριση των Σ.Ε.Υ. Στην παρούσα διπλωματική περιγράφονται ποιοι ήταν οι τρόποι υλοποίησης ενός πληροφοριακού Συστήματος πριν και μετά την ανακάλυψη των Cloud υπηρεσιών. Γίνεται εκτενής αναφορά για την ανάγκη των Σ.Ε.Υ καθώς και για το τι είναι Σ.Ε.Υ. και τι όχι. Τέλος, γίνεται αναφορά σε μια μελέτη περίπτωσης όπου ένας Τηλεπικοινωνιακός Πάροχος αποφάσισε να διαθέσει στους πελάτες του υπηρεσίες Cloud, τις οποίες δεν τις έχει αναπτύξει, αλλά τις έχει αγοράσει από Προμηθεύτρια Εταιρία. Αναλύεται η Σ.Ε.Υ. που έχει υπογραφεί μεταξύ των δύο Εταιριών και αναφέρονται οι δείκτες που παρακολουθούνται και η ποινή που υπάρχει σε περίπτωση παραβίασης.
Cloud computing that provides cheap and pay-as-you-go computing resources are rapidly gaining momentum as an alternative to traditional IT Infrastructure. As more and more consumers delegate their tasks to cloud providers, Service Level Agreements (SLA) between consumers and providers emerge as a key aspect. Due to the dynamic nature of the cloud, continuous monitoring on Quality of Service (QoS) attributes is necessary to enforce SLAs. Also numerous other factors such as trust (on the cloud provider) come into consideration, particularly for enterprise customers that may outsource its critical data. This complex nature of the cloud landscape warrants a sophisticated means of managing SLAs. This dissertation describes the methods of implementing an information system before and after the discovery of Cloud services. Extensive reference to the need of SLA and what is SLA and what not. Finally, reference is made to a telecommunications provider who decided to provide to the customers Cloud Services, which they have not been developed, but has bought from a Cloud Provider. It analyzes the signed SLA between the two companies and indicates the monitoring mechanism and the penalties in case of a violation.

Master Thesis

Cloud computing
Information technology -- Management
Πληροφοριακά συστήματα -- Διοίκηση και οργάνωση
Service-level agreements


Ελληνική γλώσσα

2015-02-25T08:30:14Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.