Ποιότητα παροχής υπηρεσιών στο διαδίκτυο: μια μελέτη περιπτώσεως.

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2001 (EL)

Ποιότητα παροχής υπηρεσιών στο διαδίκτυο: μια μελέτη περιπτώσεως.

Καρδάσης, Σταμάτιος Εμμ.

Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την ποιότητα παροχής υπηρεσιών στο χώρο της Νέας Οικονομίας. Παραθέτονται και αναλύονται συγκεκριμένα, οι παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των πελατών της εταιρείας «Ασυνήθιστες Συσκευές & Εφαρμογές Α.Ε.», που δραστηριοποιείται κατά αποκλειστικότητα, στο χώρο του διαδικτύου. Πραγματοποιείται έρευνα τόσο στους πελάτες της εταιρείας, όσο και στα στελέχη και τους εργαζόμενούς της, προκειμένου τα αποτελέσματα να απεικονίζουν, όσο γίνεται πιο αξιόπιστα, την πραγματική ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Ουσιαστικά η παρούσα έρευνα αποτελεί εφαρμογή του μοντέλου SERVQUAL για την ποιότητα παροχής υπηρεσιών, στο χώρο του διαδικτύου και της νέας τεχνολογίας. H επιλογή του συγκεκριμένου μοντέλου, βασίστηκε στην πεποίθηση ότι ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες περιγραφής της παρεχόμενης ποιότητας υπηρεσιών από την υπό έρευνα εταιρεία (Cuthbert 1996).

Master Thesis

Διοίκηση ολικής ποιότητας
Ποιότητα παροχής υπηρεσιών
Διαδίκτυο (Internet)


Ελληνική γλώσσα

2003-04-07T11:14:36Z
2006-04-03T11:55:30Z
2001-12-01T11:14:36Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.