Αξιολόγηση απόδοσης εργαζομένων και οι αντιδράσεις τους: μια μελέτη περίπτωσης σε μεγάλη ελληνική τράπεζα

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πειραιώς   

Αποθετήριο :
Διώνη   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Αξιολόγηση απόδοσης εργαζομένων και οι αντιδράσεις τους: μια μελέτη περίπτωσης σε μεγάλη ελληνική τράπεζα

Βογιατζής, Κωνσταντίνος Α.


2005-05-26T11:14:36Z
2006-04-03T12:25:45Z
2004-12-01T11:14:36Z


Η παρούσα μελέτη θέλοντας να αναδείξει τον καθοριστικό ρόλο των αξιολογουμένων στην επιτυχία ενός συστήματος αξιολόγησης διερεύνησε τους παράγοντες που συμβάλλουν προς αυτή την κατεύθυνση. Ο κύριος στόχος της εργασίας αυτής είναι η καταγραφή και η ανάδειξη των κυριότερων αντιδράσεων των εργαζομένων προς την αξιολόγηση της απόδοσης τους και πώς επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα του συστήματος με βάση βιβλιογραφική ανασκόπηση και εμπειρική τεκμηρίωση. Επίσης, επιχειρήθηκε να επισημανθούν οι κυριότερες διαφορές μεταξύ των μεσαίων στελεχών και των απλών υπαλλήλων. Για την εμπειρική τεκμηρίωση των στόχων της παρούσας μελέτης και τη συσχέτιση της βιβλιογραφίας με την πράξη, θωρήθηκε σκόπιμο να απευθυνθούμε σε τραπεζικούς υπαλλήλους που εργάζονται στα υποκαταστήματα μιας μεγάλης πόλεις της Θεσσαλίας και 10 υποκαταστήματα της Τράπεζας για να αντλήσουμε τις κατάλληλες πληροφορίες. Η συλλογή των στοιχείων έγινε μέσω ενός δομημένου ερωτηματολογίου που διανεμήθηκε σε τόσους υπαλλήλους ώστε να λάβουμε ικανό και αντιπροσωπευτικό δείγμα για τη στατιστική ανάλυση των στοιχείων.

Αξιολόγηση
Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Ποιοτικός έλεγχος
Εργασία και εργαζόμενοι

Ελληνική γλώσσα

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.