Customer relationship management (CRM): δυνατότητες, προοπτικές, προϋποθέσεις για σωστή εφαρμογή.

This item is provided by the institution :
University of Peiraeus   

Repository :
Dione   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Customer relationship management (CRM): δυνατότητες, προοπτικές, προϋποθέσεις για σωστή εφαρμογή.

Γκιτσάλης, Νικόλαος Π.

Master Thesis

2006-04-03T11:55:47Z
2002-12-01T11:14:36Z
2003-05-19T11:14:36Z


Η παρούσα μελέτη στοχεύει να παρουσιαστούν τα οφέλη του CRM και συνεπώς να διαφανούν τα κίνητρα για τις επιχειρήσεις προκειμένου να το υϊοθετήσουν. Παράλληλα ο στόχος είναι να αποσαφηνιστούν, όσο αυτό είναι εφικτό, τα προβλήματα που προκύπτουν από την υλοποίηση των συστημάτων CRM.Πιο αναλυτικά σε κάθε κεφάλαιο παρουσιάζονται τα εξής:

Σύστημα διαχείρισης των σχέσεων με τον πελάτη
Customer relationship management
Μάρκετινγκ
Εξυπηρέτηση πελατών

Greek

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)