Προστιθέμενη αξία στα καμπινγκ της Ελλάδας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2005 (EL)

Προστιθέμενη αξία στα καμπινγκ της Ελλάδας

Βαρβέρης, Κωνσταντίνος Β.

Οι Αντικειμενικοί σκοποί της διπλωματικής εργασίας είναι: Να παρουσιάσει την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο κλάδος των οργανωμένων κατασκηνώσεων στην Ελλάδα τη δεδομένη στιγμή. Να αναδείξει νέες υπηρεσίες και εγκαταστάσεις ούτως ώστε το προσφερόμενο προϊόν να βελτιωθεί και να γίνει ακόμη πιο ανταγωνιστικό. Να υπολογίσει το κατά πόσο οι τουρίστες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για τις πρόσθετες αυτές υπηρεσίες και εγκαταστάσεις. Ο τουρισμός αποτελεί τον σημαντικότερο τομέα της ελληνικής οικονομίας, ο οποίος αναπτύχθηκε ιδιαίτερα στην Ελλάδα από το 1950 και έπειτα. Η ραγδαία αύξηση της ζήτησης για τουρισμό στην Ελλάδα την οδήγησε να κατατάσσεται ως 15η χώρα σε ότι αφορά τις αφίξεις τουριστών σε όλο τον κόσμο. Οι διακοπές σε οργανωμένους χώρους κατασκήνωσης (κάμπινγκ) αποτελούν μία ιδιαίτερα δημοφιλή δραστηριότητα η οποία αποκτάει όλο και περισσότερους υποστηρικτές παγκοσμίως. Οι Αντικειμενικοί Σκοποί της Διπλωματικής Εργασίας είναι: Να παρουσιάσει την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο κλάδος των οργανωμένων κατασκηνώσεων στην Ελλάδα τη δεδομένη στιγμή. Να αναδείξει νέες υπηρεσίες και εγκαταστάσεις ούτως ώστε το προσφερόμενο προϊόν να βελτιωθεί και να γίνει ακόμη πιο ανταγωνιστικό. Να υπολογίσει το κατά πόσο οι τουρίστες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για τις πρόσθετες αυτές υπηρεσίες και εγκαταστάσεις. Οι διακοπές σε οργανωμένους χώρους κατασκήνωσης (κάμπινγκ) αποτελούν μία ιδιαίτερα δημοφιλή δραστηριότητα η οποία αποκτάει όλο και περισσότερους υποστηρικτές παγκοσμίως. Το δεύτερο μέρος του ερωτηματολογίου, το οποίο είναι και το σημαντικότερο, σχεδιάστηκε για να αξιολογήσει την επιθυμία των τουριστών για τις προτεινόμενες πρόσθετες εγκαταστάσεις και υπηρεσίες και για να μετρήσει την πρόσθετη αξία που οι πελάτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για αυτές τις εγκαταστάσεις και υπηρεσίες.

Master Thesis

Τουρισμός
Camping -- Greece
Κάμπινγκ


Ελληνική γλώσσα

2005-Sep-26T11:14:36Z
2006-04-03T12:25:56Z
2005-01-01T11:14:36Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.