Η ανάπτυξη των νέων προϊόντων και η συμμετοχή του supply management

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2005 (EL)

Η ανάπτυξη των νέων προϊόντων και η συμμετοχή του supply management

Λορεντζάτος, Ιωάννης

Η εργασία στοχεύει στην ανάλυση του τρόπου με τον οποίο το τμήμα προμηθειών μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη των νέων προϊόντων. Καθώς τα νέα προϊόντα είναι κρίσιμα για το μέλλον μίας επιχείρησης, οι σπουδαιότεροι παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχή εξέλιξή τους είναι οι εξής : η οργανωτική δομή και οι ομάδες που εργάζονται για τη δημιουργία νέων προϊόντων, η σαφής ανάθεση ευθύνης και αρμοδιοτήτων, το μείγμα ικανοτήτων και εμπειριών, η συμμετοχή όλων στην ηγεσία και τέλος η αποφασιστικότητα της ανώτατης διοίκησης. Η διαχείριση των ομάδων που εργάζονται για την δημιουργία νέων προϊόντων είναι μία λεπτή και σύνθετη υπόθεση. Οι έμπειροι διευθυντές στις εταιρίες που κερδίζουν τις αγορές, με την εισαγωγή νέων προϊόντων αναγνωρίζουν ότι μόνο δημιουργώντας ομάδες απ΄ όλους τους τομείς μπορούν να λύσουν αποτελεσματικά τα προβλήματα. Είναι δεδομένο ότι η διατμηματική ομάδα η οποία θα δημιουργηθεί για την δημιουργία ενός νέου προϊόντος ή την βελτίωση ενός ήδη υπάρχοντος πρέπει να απαρτίζεται από όλα τα τμήματα, τα οποία από την δομή της όποιας εταιρίας έχουν αλληλοσυγκρουόμενα πλαίσια λειτουργίας.

Master Thesis

Προϊόντα
Brand marketing plan format
Μάρκετινγκ


Ελληνική γλώσσα

2006-04-03T12:26:09Z
2005-10-25T11:14:36Z
2005-12-25T11:14:36Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.