Η εξέταση της δυνατότητας ανάπτυξης συνδυασμένων θαλασσίων – αεροπορικών μεταφορών (Sea -Air transport). Case study: ΔΑΑ – ΣΕΠ

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)

Η εξέταση της δυνατότητας ανάπτυξης συνδυασμένων θαλασσίων – αεροπορικών μεταφορών (Sea -Air transport). Case study: ΔΑΑ – ΣΕΠ

Βλυσίδου, Ευγενία

Παπαδημητρίου, Ευστράτιος
Ναυτιλία
Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών

The purpose of this paper is to analyze the importance of transportation in our days and especially, the importance of containerization and logistics in the field of transportation. In addition, the various means of product transportation are mentioned and at the same time the advantages and disadvantages of each one, as well as the factors that lead to its choice are being analyzed. There is also a more detailed analysis of the sea-air transportation, a new kind of transportation which seems to have been used particularly over the last years. Furthermore, the use of this means of transportation in the world’s wider hub, Dubai, is being examined. The basic purpose, though, of our study is the examination of a potential application of this new means of transportation in Greece as well through the connection of the Piraeus Container Terminal (PCT) to the Athens International Airport (AIA). The creation of such sea-air flows can bring in profit not only for the AIA but for the PCT as well. Initially, the product flows that the AIA would manage via the Handlers would increase, which in its turn would result in the rise of the incomings in the form of taxes and would raise the interest for the infrastructure of the AIA and their efficient use. What is more, this could also become a competitive advantage for the PCT considering that the utilization of such flows provides alternative solutions to its customers and offers a service that no other port in Greece can provide at the moment. Moreover, with the new investments that have already taken place not only for the creation of a new terminal but of the Logistics warehouse as well, and the connection between the airport and the railway network, the services that are to be provided shall be of an excellent quality and the optimal utilization of sea-air flows will help, up to a certain point, the amortization of the fund not only through managerial taxes but also through the utilization of the new center. Additionally, the creation of such product flows will help with the optimal use of Attica’s infrastructure and will raise the demand for workforce in this field. In general, this commercial connection will provide the opportunity for the development of our country in the field of transportation.
Στην εργασία αυτή αναλύεται η σημασία των μεταφορών στις μέρες μας και ιδιαίτερα η σημαντικότητα της εμπορευματοκιβωτιοποίησης και τον logistics στον χώρο των μεταφορών. Επιπλέον, αναφέρονται οι διάφοροι τρόποι μεταφοράς εμπορευμάτων και αναλύονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε μέσου, καθώς και οι παράγοντες επιλογής τρόπου μεταφοράς. Ιδιαίτερη ανάλυση γίνεται για την sea-air μεταφορά, ένα νέο είδος μεταφοράς που φαίνεται να χρησιμοποιείται ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια. Ακόμα, εξετάζεται η χρήση αυτού του είδους μεταφοράς στο μεγαλύτερο διακομιστικό κέντρο στον κόσμο στο Dubai. Βασικός σκοπός όμως της μελέτης μας είναι η εξέταση εφαρμογής του νέου αυτού είδους μεταφοράς και στην Ελλάδα μέσω της εμπορευματικής σύνδεσης του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (ΣΕΠ) με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ). Η δημιουργία τέτοιων sea-air ροών μπορεί να αποφέρει οφέλη τόσο για τον ΔΑΑ όσο και για τον ΣΕΠ. Αρχικά, θα αυξάνονταν οι εμπορευματικές ροές που θα διαχειριζόταν ο ΔΑΑ μέσω των Handlers με αποτέλεσμα να αυξηθούν τα έσοδα υπό την μορφή τελών και θα υπήρχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις υποδομές του ΔΑΑ και την αποδοτική χρήση τους. Ακόμα, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα θα μπορούσε να αποτελέσει και για τον ΣΕΠ καθώς με την εκμετάλλευση τέτοιων ροών, δίνει εναλλακτικές λύσεις στους πελάτες του και θα προσφέρει μια υπηρεσία που κανένα άλλο λιμάνι στην Ελλάδα ακόμα δεν μπορεί να παρέχει. Επιπλέον, με τις νέες επενδύσεις που έγιναν τόσο για την δημιουργία του νέου τερματικού όσο καθώς και της αποθήκης Logistics,και την σύνδεση του λιμένα με το σιδηροδρομικό δίκτυο, οι υπηρεσίες που θα προσφέρει θα είναι άριστης ποιότητας και η βέλτιστη εκμετάλλευση sea-air ροών θα βοηθήσει κατά ένα ποσοστό στην απόσβεση του κεφαλαίου, τόσο με την μορφή διαχειριστικών τελών όσο και από την εκμετάλλευση του νέου κέντρου. Επιπλέον, η δημιουργία τέτοιων εμπορευματικών ροών θα βοηθήσει στην βέλτιστη χρήση των υποδομών της Αττικής και θα αυξήσει τη ζήτηση για απασχόληση στον τομέα αυτόν. Γενικότερα, η εμπορευματική σύνδεση αυτή θα δώσει την δυνατότητα ανάπτυξης της χώρας μας στον τομέα των μεταφορών.

Master Thesis

Εμπορεύματα -- Μεταφορές
Μεταφορικά μέσα
Logistics


Ελληνική γλώσσα

2015-05-07T06:24:28Z
2014-11-19


Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.