Η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην λειτουργία των πωλήσεων μια επιχείρησης στο διαδίκτυο

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2001 (EL)

Η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην λειτουργία των πωλήσεων μια επιχείρησης στο διαδίκτυο

Καούρα, Γεωργία

Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίας
Χονδροκούκης, Γρηγόριος
Οργάνωση και Διοίκηση Βιομηχανικών Συστημάτων

Η παγκοσμιοποίηση της αγοράς, ο έντονος ανταγωνισμός, η εξειδίκευση των απαιτήσεων των πελατών και η μείωση του κύκλου ζωής των προϊόντων είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που συνθέτουν το σύγχρονο περιβάλλον στο οποίο αναλαμβάνουν δράση οι επιχειρήσεις. Η ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων στη νέα εποχή εξαρτάται άμεσα από την ικανότητα προσαρμογής στις νέες συνθήκες. Τα Δίκτυα των επικοινωνιών, οι τεχνολογίες των Ολοκληρωμένων Πληροφοριακών Συστημάτων (Integrated Information Systems) και των εφαρμογών που αυτά υποστηρίζουν (Integrated Enterprise Applications) διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στον "αγώνα δρόμου" των επιχειρήσεων προς την προσαρμογή στα νέα δεδομένα. Οι νέες τεχνολογίες επιτρέπουν μια ολοκληρωμένη και ευέλικτη οργάνωση που οδηγεί στην αποδοτική διοίκηση των πληροφοριών και την ταχύτερη ανταπόκριση στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς. Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται μια εισαγωγική προσέγγιση στις βασικές έννοιες που συγκροτούν το Ηλεκτρονικό Εμπόριο ενώ παράλληλα ερευνάται ο τρόπος με τον οποίο συνδέεται η χρήση του με τη λειτουργία των πωλήσεων και την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης γενικότερα. Σε παγκόσμιο επίπεδο παρατηρείται μια μετακίνηση των εμπορικών δραστηριοτήτων από τις παραδοσιακές μορφές σε ένα νοητό, ψηφιακό περιβάλλον - οι επιχειρήσεις έχουν αρχίσει, με ταχύτατο αυξανόμενο ρυθμό, να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για τις εμπορικές τους συναλλαγές με άλλες επιχειρήσεις (Β2Β e-commerce) και με τον τελικό καταναλωτή (B2C e- commerce) μέσω τεχνολογιών EDI, δικτύων Extranets και Intranets καταργώντας τους ενδιάμεσους κρίκους μεταξύ επιχείρησης και τελικού καταναλωτή. Το νέο τεχνολογικό κύμα διαδίδεται γρήγορα και είναι απαραίτητο για τις ελληνικές επιχειρήσεις να αντιληφθούν άμεσα τις αλλαγές και να επαναπροσδιορίσουν τις επιχειρηματικές λειτουργίες τους ώστε να εντάξουν το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην στρατηγική τους για να κερδίσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Master Thesis

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Internet (Computer network)
Διαδίκτυο (Internet)
Electronic commerce


Ελληνική γλώσσα

2015-09-11T07:05:18Z
2001


Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.