Ηλεκτρονικό τραπεζικό μάρκετινγκ και απομακρυσμένα μικρά νησιά του Αιγαίου: μια πρόταση για εφαρμογή πιλοτικής έρευνας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2000 (EL)

Ηλεκτρονικό τραπεζικό μάρκετινγκ και απομακρυσμένα μικρά νησιά του Αιγαίου: μια πρόταση για εφαρμογή πιλοτικής έρευνας

Κεβόρκ, Ελένη Κ.

Πανηγυράκης, Γεώργιος
Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)

Η εργασία αυτή η οποία αποτελεί εξειδικευμένη πρόταση εφαρμογής Ηλεκτρονικής Τραπεζικής στην Ελλάδα, αποσκοπεί στην επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι ορισμένων απομακρυσμένων περιοχών της χώρας που έχουν μικρό και φθίνοντα πληθυσμό. Περιοχές όπως αυτές είναι ιδίως τα μικρά και απόμακρα νησιά του Βορείου και Νοτίου Αιγαίου, τα οποία στερούνται, μεταξύ άλλων, και ενός αποτελεσματικού συστήματος εξυπηρέτησης των τραπεζικών συναλλαγών τους λόγω ανυπαρξίας τραπεζικών ή άλλων παρεμφερών υποκαταστημάτων. Μιας ανυπαρξίας, η οποία ενώ θα μπορούσε να θεωρηθεί με καθαρώς ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια δικαιολογημένη μέχρι σήμερα, είναι βέβαιο ότι συγχρόνως έχει συμβάλλει στην οικονομική -και όχι μόνο- απομόνωση των λιγοστών κατοίκων των περιοχών αυτών, αλλά και στη σταδιακή απογύμνωση των περιοχών ιδίως από νέους ανθρώπους. Η σημειούμενη κατά τα τελευταία χρόνια σε παγκόσμιο επίπεδο ραγδαία πρόοδος της τεχνολογίας της πληροφορικής και η ταχεία ανάπτυξη συνεχώς βελτιουμένων συστημάτων ασύρματης επικοινωνίας φαίνεται να ανοίγει νέους ορίζοντες που εκτιμάται ότι, κάτω από ορισμένες συνθήκες, θα μπορέσουν να ανατρέψουν την ανεπιθύμητη από όλους κατάσταση της μερικής απομόνωσης σημαντικού τμήματος του πληθυσμού της χώρας. Τον γενικότερο αυτόν σκοπό υπηρετεί η παρούσα μελέτη η οποία, κατά το σχεδιασμό της, περιλαμβάνει τη διερεύνηση όλων εκείνων των παραγόντων που συνδέονται με τις δυνατότητες και προϋποθέσεις (οικονομικές, τεχνικές, κοινωνικές, κλπ.) εφαρμογής ηλεκτρονικών τραπεζικών μεθόδων στις περιοχές της χώρας στις οποίες οι κλασικές (συμβατικές) μέθοδοι διεξαγωγής των οικονομικών συναλλαγών δεν είναι αποδοτικές (κερδοφόρες) για τις τράπεζες. Ειδικότερο σκοπό της μελέτης αποτελεί η επιλογή και πρόκριση ενός αντιπροσωπευτικού μικρού και απομακρυσμένου νησιού από το όλο νησιωτικό σύμπλεγμα των ελληνικών θαλασσών το οποίο θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πιλοτική εφαρμογή του ηλεκτρονικού τραπεζικού μάρκετινγκ ως δυνατού διαζευκτικού τρόπου κάλυψης των αναγκών που μέχρι τώρα δεν ικανοποιούνται.

Master Thesis

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Banks and banking
Consumer protection
Electronic commerce
Καταναλωτές -- Προστασία


Ελληνική γλώσσα

2000
2015-09-11T10:26:54Z


Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.