Τουρισμός και τηλεκπαίδευση: ανάπτυξη της σύγχρονης μεθόδου εκπαίδευσης - Τηλεκπαίδευσης - η οποία στηρίζεται στις νέες τεχνολογίες και η χρησιμότητα εφαρμογής της στον τουριστικό κλάδο

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2001 (EL)

Τουρισμός και τηλεκπαίδευση: ανάπτυξη της σύγχρονης μεθόδου εκπαίδευσης - Τηλεκπαίδευσης - η οποία στηρίζεται στις νέες τεχνολογίες και η χρησιμότητα εφαρμογής της στον τουριστικό κλάδο

Νόνικα, Μαρία - Ερρικέτη Σ.

MBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμού
Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

Η εργασία αναπτύσσει αρχικά τη συμβολή του τουριστικού κλάδου στην οικονομία της Ελλάδος. Στη συνέχεια επισημαίνεται η σημασία της εκπαίδευσης στον τουριστικό κλάδο καθώς και ο ρόλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην εκπαίδευση. Κατόπιν παρατίθεται η μεγάλης σημασίας χρήση του Internet στον τουρισμό, καθώς και οι λόγοι επιλογής της μεθόδου τηλεκπαίδευσης από τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Η παρούσα εργασία συνεχίζεται καταγράφοντας την ιστορία και τις σημερινές τάσεις της τηλεκπαίδευσης. Κατόπιν αναλύεται το πληροφοριακό σύστημα τηλεκπαίδευσης και τα μέρη που το απαρτίζουν. Στη συνέχεια αναπτύσσεται ο σχεδιασμός ενός προγράμματος τηλεκπαίδευσης, τα στάδια ανάπτυξής του, το απαιτούμενο εκπαιδευτικό λογισμικό καθώς και τα άτομα που το διαμορφώνουν. Κατόπιν γίνεται αναφορά στην υλικοτεχνική υποδομή που απαιτείται εκ μέρους του εκπαιδευτικού φορέα / επιχείρησης καθώς και των εκπαιδευομένων. Στην εργασία παρατίθενται οι μέθοδοι διδασκαλίας των προγραμμάτων τηλεκπαίδευσης και αναπτύσσεται το θέμα της επικοινωνίας ή αλληλεπίδρασης. Κατόπιν γίνεται αναφορά στις εκπαιδευτικές τεχνικές που χρησιμοποιούνται στα προγράμματα τηλεκπαίδευσης. Στη συνέχεια αναπτύσσεται το στάδιο της υλοποίησης ενός προγράμματος τηλεκπαίδευσης βάσει υποδείγματος. Αναλύεται επίσης το θέμα της προσομοίωσης της διδασκαλίας καθώς και οι τρόποι με τους οποίους πραγματοποιείται η επικοινωνία / αλληλεπίδραση στα προγράμματα τηλεκπαίδευσης. Ακολουθεί το θέμα της αξιολόγησης των προγραμμάτων τηλεκπαίδευσης. Κατόπιν επισημαίνεται η σημασία της στρατηγικής εκπαίδευσης που ακολουθεί η επιχείρηση. Αναπτύσσεται η σχέση επένδυσης - οικονομοτεχνικής μελέτης, η οποία διεκπεραιώνεται για λογαριασμό της τουριστικής επιχείρησης προκειμένου να διαπιστωθεί η βιωσιμότητά της. Ακολουθεί παρουσίαση εταιρειών που εφαρμόζουν προγράμματα τηλεκπαίδευσης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα εκπαιδευτικά ιδρύματα καθώς και οι ιδιωτικές εταιρείες πληροφορικής, οι οποίες εφαρμόζουν προγράμματα τηλεκπαίδευσης εντός και εκτός της Ελλάδος. Κατόπιν καταγράφονται τα συμπεράσματα της παρούσης εργασίας που σχετίζονται με τα προγράμματα τηλεκπαίδευσης. Τα συμπεράσματα αφορούν θέματα γενικής φύσεως, παιδαγωγικά θέματα, προβλήματα εφαρμογής, θέματα που αφορούν γενικά τις επιχειρήσεις καθώς και ειδικά τις τουριστικές επιχειρήσεις της χώρας. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στα πεπραγμένα και το μέλλον της Ελλάδος στον τομέα της τηλεκπαίδευσης.

Master Thesis

Εκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματα
Education, Higher -- Computer network resources
Educational technology -- Greece
Εκπαιδευτική τεχνολογία -- Ελλάδα
Τουρισμός -- Μελέτη και διδασκαλία (Ανώτερη)
Tourism -- Study and teaching (Higher)


Ελληνική γλώσσα

2001
2015-09-15T09:27:10Z


Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.