Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




1998 (EL)

Επιλογή τόπου εγκατάστασης σημείων λιανικής πώλησης
Store location decision in retailing

Στράτης, Κωνσταντίνος Π.

Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)
Κουρεμένος, Αθανάσιος

Στην σημερινή εποχή, οι οξείες ανταγωνιστικές συνθήκες απαιτούν την λήψη μιας σειράς κρίσιμων αποφάσεων για την επιχείρηση χωρίς την δυνατότητα ή την ευκαιρία διόρθωσης τυχόν εσφαλμένων επιλογών παρά μόνο με μεγάλο κόστος. Αυτό σημαίνει ότι η επιχείρηση οφείλει να διασφαλίζει κατά το δυνατό την ορθότητα τέτοιων αποφάσεων. Στην κατηγορία αυτή, μία από τις σημαντικότερες αποφάσεις για τις εμπορικές επιχειρήσεις λιανικής πώλησης είναι και η επιλογή τόπου εγκατάστασης. Η απόφαση αυτή είναι συνήθως τουλάχιστον μεσοπρόθεσμου χαρακτήρα και μεγάλου οικονομικού και κυρίως εμπορικού κόστους και ως εκ τούτου πρέπει να αντιμετωπίζεται ανάλογα κατά την διαδικασία λήψης της. Η παρούσα μελέτη έχει σαν στόχο να ερευνήσει διεξοδικά το προαναφερόμενο θέμα, τόσο σε θεωρητικό επίπεδο, όσο και εμπειρικά στα πλαίσια της ελληνικής πραγματικότητας. Στόχος μιας τέτοιας ανάλυσης είναι η αποκόμιση εκπαιδευτικών και επιστημονικών ωφελειών, η σε βάθος ανίχνευση της παγκόσμιας βιβλιογραφίας, η εστίαση σε συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο της επιστήμης του μάρκετινγκ και η συγκέντρωση εμπειριών από την ελληνική πραγματικότητα.

Master Thesis

Λιανικό εμπόριο -- Ελλάδα
Retail trade -- Greece
Management
Διοίκηση και οργάνωση


Ελληνική γλώσσα

1998
2015-09-18T08:05:08Z


Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.