Η ποιότητα των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)

Quality of health services in Greece
Η ποιότητα των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα

Βαγενά, Δήμητρα

Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης
Οικονομικά και Διοίκηση της Υγείας
Χατζηδήμα, Σταματίνα

Η εισαγωγή της έννοιας της ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας είναι σημαντική καθώς η πληθώρα των παρεχόμενων υπηρεσιών απαιτεί συντονισμό και σωστή οργάνωση, ενώ οι απαιτήσεις τόσο από την πλευρά των ασθενών, όσο και από την πλευρά των εργαζομένων είναι συνεχώς αυξανόμενες. Η βελτίωση της ποιότητας στο χώρο της υγείας με έμφαση στα νοσοκομεία επικεντρώνει το ενδιαφέρον μας στην ικανοποίηση του ασθενούς. Η βελτίωση αυτή επιτυγχάνεται μέσω της εφαρμογής διεργασιών και μέτρησης της ποιότητας που εντάσσονται μέσα στα συστήματα ποιότητας. Για την εκκίνηση της διαδικασίας βελτίωσης κρίνεται απαραίτητη η αξιολόγηση των προσφερομένων υπηρεσιών υγείας, προκειμένου να επισημανθούν οι τομείς που χρειάζονται βελτίωση. Η αξιολόγηση αυτή αποτελεί στόχο της συγκεκριμένης εργασίας και επιτυγχάνεται με την μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών στα δημόσια νοσοκομεία. Γι αυτό το λόγο καταρτίστηκε ερωτηματολόγιο από την επεξεργασία του οποίου αντλήθηκαν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα, τα οποία παρουσιάζονται αναλυτικά στο αντίστοιχο κεφάλαιο της παρούσας διπλωματικής.
The introduction of the meaning of quality in the health services is important, as the variety of the offered services requires coordination and organization, while the demands, either from the patients or from the health professionals, are rising continuously. The improvement of the quality in health's area, with emphasis in hospitals, focuses our interest in the satisfaction of the patients. This improvement is accomplished through the implementation of processes and measurement of quality, which are placed among the quality methods. For the initiation of the improvement procedure, the survey of the offered health services is necessary, so the sectors that need improvement can be pinpointed. This survey comprises the target of this specific work and it is accomplished by the measurement of patients' satisfaction in public hospitals. For this reason, a questionnaire was formed, the processing of which gave some very useful results, that are analytically presented in the corresponding chapter of this diplomatic work.

Master Thesis

Hospital care -- Greece -- Quality control
Medical care -- Quality control
Medical care surveys -- Greece
Νοσοκομειακή περίθαλψη -- Ελλάδα -- Ποιοτικός έλεγχος
Medical care -- Greece -- Quality control
Hospital care -- Quality control
Νοσοκομειακή περίθαλψη -- Ποιοτικός έλεγχος
Υπηρεσίες υγείας -- Ελλάδα -- Ποιοτικός έλεγχος
Quality assurance
Διοίκηση ολικής ποιότητας
Διασφάλιση ποιότητας
Total quality management
Υπηρεσίες υγείας -- Ποιοτικός έλεγχος


Ελληνική γλώσσα

2008
2015-09-19T09:06:18Z


Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.