Η ικανοποίηση των εξωτερικών ασθενών του τμήματος του αξονικού, μαγνητικού τομογράφου και οστεοπόρωσης (ΤΑΜΟ) του Δ.Θ.Κ.Α. Υ ΓΕΙΑ Α.Ε πριν και μετά την πιστοποίηση ISO 9001:2000

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2010 (EL)

The satisfaction of the outpatients of the department of the CT-SCAN, magnetic tomography and osteoporosis (DCMO) of the HYGEIA HOSPITAL before and after the certification with the ISO 9001:2000
Η ικανοποίηση των εξωτερικών ασθενών του τμήματος του αξονικού, μαγνητικού τομογράφου και οστεοπόρωσης (ΤΑΜΟ) του Δ.Θ.Κ.Α. Υ ΓΕΙΑ Α.Ε πριν και μετά την πιστοποίηση ISO 9001:2000

Παΐλας, Κυριάκος

Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης
Αθανασιάδης, Γεώργιος
Οικονομικά και Διοίκηση της Υγείας

Nowadays with the introduction of the technology in the inpatient and the outpatient care is more and more obvious the need for quality control in the given care, to the cost and the satisfaction or dissatisfaction of the patient. So, becomes clear the evolutional way of the health systems within the inevitable turn to quality. In this study, it is examined not only the theoretical part of the quality but also an inspection of how the certification of the Department of ct-Scan, Magnetic Tomography and Osteoporosis can affect the satisfaction of the external and the internal customers of the Hygeia Hospital.
Στην σύγχρονη εποχή με την εισαγωγή της τεχνολογίας στην νοσοκομειακή και εξωνοσοκομειακή περίθαλψη καθίσταται όλο και περισσότερο εμφανής η ανάγκη για ποιοτικό έλεγχο στην παρεχόμενη φροντίδα, το κόστος της καθώς και την ικανοποίηση ή μη του ασθενή. Έτσι καθίσταται σαφής η εξελικτική πορεία των υγειονομικών συστημάτων μέσα από την αναπόφευκτη στροφή στην ποιότητα. Αναλύεται στην εργασία αυτή εκτός του θεωρητικού πλαισίου της ποιότητας και μια έρευνα του πόσο επηρεάζει τους εξωτερικούς και τους εσωτερικούς πελάτες του Τμήματος του Αξονικού, Μαγνητικού Τομογράφου και Οστεοπόρωσης (ΤΑΜΟ) του Δ.Θ.Κ.Α. ΥΓΕΙΑ η πιστοποίηση με το ISO 9001:2000 την ικανοποίησή τους.

Master Thesis

Healthcare -- Greece -- Quality control
Ιατρική περίθαλψη -- Ελλάδα -- Ποιοτικός έλεγχος
Patient care
Ικανοποίηση ασθενών -- Ελλάδα


Ελληνική γλώσσα

2010
2015-09-22T07:14:12Z


Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.