Επιχειρηματικότητα και καινοτομία: μελέτη περίπτωσης ελληνικής καινοτόμας ιστοσελίδας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)

Επιχειρηματικότητα και καινοτομία: μελέτη περίπτωσης ελληνικής καινοτόμας ιστοσελίδας

Σερασκέρη, Νικολέττα

MBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμού
Πέκκα - Οικονόμου, Βικτωρία
Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

Η παρούσα εργασία μελετά και αναλύει τις έννοιες της Επιχειρηματικότητας και της Καινοτομίας. Παρόλη την πολυπλοκότητά τους και την πλούσια πηγή πληροφοριών που διατίθεται στην παγκόσμια βιβλιογραφία αλλά και στο διαδίκτυο για τις έννοιες αυτές, παρουσιάζονται πτυχές των εννοιών αυτών με έμφαση στα ουσιαστικά χαρακτηριστικά τους, με προσπάθεια την αποφυγή της υπερπληροφόρησης. Σύμφωνα με το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αυτής, γίνεται μία θεωρητική προσέγγιση και αποσαφήνιση της έννοιας της επιχειρηματικότητας, καθώς και όσων την περιβάλλουν. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται λόγος για τα κίνητρα που ωθούν στην επιχειρηματικότητα, τα είδη της, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της, το αντίκτυπο που έχει η οικονομική κρίση αυτής της εποχής στην επιχειρηματικότητα, καθώς και η σχέση της με έννοιες όπως επιχειρηματίας, εφευρέτης και καινοτόμος. Σημαντικά στοιχεία στο κλείσιμο του πρώτου κεφαλαίου αποτελούν και τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν, προκειμένου κάποιος ενδιαφερόμενος να κατορθώσει να ασχοληθεί με την επιχειρηματικότητα. Ειδικότερα, μελετά τις πηγές των επιχειρηματικών ιδεών, από τις οποίες ξεκινά η επιχειρηματική διαδικασία και καταλήγει στην ίδρυση νέων επιχειρήσεων, περιλαμβάνοντας ενδιάμεσα και τη μελέτη για την αναγνώριση ευκαιρίας κέρδους, την κατάρτιση του επιχειρηματικού σχεδίου, την είσοδο στην αγορά και τέλος την ανάπτυξη της νεοϊδρυθείσας επιχείρησης. Στο δεύτερο κεφάλαιο της διπλωματικής αυτής εργασίας, παρουσιάζεται η έννοια της καινοτομίας, οι μορφές της, τα μοντέλα της, οι παράγοντες που την επηρεάζουν, καθώς και οι τεχνικές με τις οποίες εφαρμόζεται επιτυχημένα η καινοτομία. Επιπλέον, δίνεται η σχέση της καινοτομίας με τον ανταγωνισμό στις επιχειρήσεις και πώς καταφέρνει να δημιουργήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ακόμα, παρουσιάζεται η σχέση τόσο της ελληνικής επιχειρηματικής δραστηριότητας όσο και της παγκόσμιας με την καινοτομία και κατά πόσο εντάσσεται αυτή στο πεδίο δράσης των ελληνικών επιχειρηματιών. Τέλος, σημειώνεται η επίδρασή της στην επιχειρησιακή λειτουργία και στο management, καθώς και τις θετικές επιπτώσεις που έχει επιφέρει η εφαρμογή της στον κλάδο του τουρισμού τα τελευταία χρόνια. Κλείνοντας, συμπεριλαμβανομένου των όσων έχουν αναφερθεί ως τώρα, το τελευταίο κεφάλαιο της διπλωματικής μου εργασίας, βασίζεται σε μία μελέτη περίπτωσης, η οποία αντιπροσωπεύει μία ελληνική start up ηλεκτρονική ιστοσελίδα που προωθεί τουριστικές υπηρεσίες με καινοτόμο τρόπο και ελπίζει στη μακροχρόνια βιωσιμότητα και στην επιτυχία της στην εγχώριας και διεθνή αγορά. Σκοπός λοιπόν της εργασίας αυτής, είναι μέσα από τις προσεγγίσεις που δίνονται, να καλυφθεί ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών για τις εξεταζόμενες έννοιες, να δοθεί στον αναγνώστη η ευκαιρία να κατανοήσει τη σημασία τους αλλά και την πρακτική εφαρμογή τους σε όλες τις πτυχές της επιχειρηματικής διαδικασίας.  

Master Thesis

Πηγές επιχειρηματικών ιδεών
Επιχειρηματικότητα μοντέλα
Επιχειρηματική ιστοσελίδα
Επιχειρηματική καινοτομία


Ελληνική γλώσσα

2016-06-28T10:24:23Z
2016-03


Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.