Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων : συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις εταιρείες δεξαμενοπλοίων και τις εταιρείες γραμμών πλοίων εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς και στην Ελλάδα

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2006 (EL)

Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων : συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις εταιρείες δεξαμενοπλοίων και τις εταιρείες γραμμών πλοίων εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς και στην Ελλάδα

Πλωμαρίτου, Παρασκευή Η.

Στη διατριβή αυτή όρισα το marketing της ναυτιλιακής επιχείρησης που δραστηριοποιείται στην εμπορική ναυτιλία και έχει πελάτη της τον ναυλωτή – φορτωτή. Ερεύνησα επιστημονικά και περιέγραψα μεθοδικά τη διαδικασία εφαρμογής του marketing στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις και πραγματοποίησα μία συγκριτική ανάλυση της φιλοσοφίας και στρατηγικής του marketing στην ελεύθερη αγορά και στην αγορά γραμμών παγκοσμίως και στην Ελλάδα. Από την ελεύθερη φορτηγό ναυτιλία, επέλεξα να ερευνήσω την εφαρμογή του marketing στην αγορά των δεξαμενοπλοίων. Από τη ναυτιλία γραμμών, επέλεξα να ερευνήσω την εφαρμογή του marketing στην αγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Στα πλαίσια της διδακτορικής διατριβής πραγματοποιήθηκε μία πιλοτική (εξερευνητική), ποσοτική (περιγραφική) και εμπειρική (ποιοτική) έρευνα. Με αυτό τον τρόπο η έρευνά μου πρόσφερε ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα, χρήσιμα για το ναυτιλιακό marketing. Το marketing της ναυτιλιακής επιχείρησης που δραστηριοποιείται στην εμπορική ναυτιλία είναι ένας εφαρμοσμένος κλάδος της επιστήμης του marketing, που ασχολείται με την ικανοποίηση των αναγκών του ναυλωτή - φορτωτή για θαλάσσια μεταφορά αγαθών, με πρωταρχικό σκοπό το κέρδος της επιχείρησης. Η ικανοποίηση αυτή προϋποθέτει από τη μία πλευρά σωστή διάγνωση της ναυτιλιακής αγοράς για την κατανόηση και πρόβλεψη των επιθυμιών και μεταφορικών αναγκών του πελάτη (ναυλωτή - φορτωτή) και από την άλλη κατάλληλη οργάνωση, σχεδιασμό και έλεγχο των μέσων που διαθέτει η ναυτιλιακή επιχείρηση. Όσο περισσότερο η ναυτιλιακή επιχείρηση προσπαθεί ν’ ανακαλύψει τι επιθυμούν οι πελάτες της, να προσαρμόζει την πολιτική ναυλώσεων στις απαιτήσεις τους, να προσφέρει κατάλληλες μεταφορικές υπηρεσίες για να ικανοποιήσει τις ανάγκες τους, να διαπραγματεύεται τον ναύλο σε συνάρτηση με αυτό που προσφέρει, καθώς και να επικοινωνεί αποτελεσματικά με την αγορά στην οποία στοχεύει, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχει να πετύχει τη καταλληλότερη, αποδοτικότερη και μακροβιότερη εμπορική απασχόληση των πλοίων της.

Doctoral Thesis

Shipping -- Marketing
Ναυτιλιακές επιχειρήσεις -- Μάρκετινγκ


2006-10-27T10:44:59Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.