δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Παράγοντες επιτυχίας και αποτυχίας έργου πληροφορικής σε τηλεπικοινωνιακό οργανισμό
Ροκά, Ελένη
Τεχνοοικονομική Διοίκηση και Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτων
Μαλαματένιου, Φλώρα
Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων
Η παρούσα διπλωματική εργασία, που αναπτύσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων, εξετάζει την επιτυχία/αποτυχία έργων πληροφοριακών συστημάτων, σε μεγάλους ιδιωτικούς οργανισμούς.
Στην εργασία γίνεται αναφορά για τις φάσεις ανάπτυξης ενός έργο πληροφορικής και παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα τεσσάρων διαφορετικών μοντέλων ανάπτυξής έργων πληροφορικής.
Κυρίως όπως η εργασία αναπτύσσει και προσπαθεί και κατηγοριοποιεί τους λόγους επιτυχίας και αποτυχίας ενός έργου πληροφοριακού συστήματος . Ως εκ τούτου παρουσιάζονται αναλυτικά τα βασικά μοντέλα αξιολόγησης των πληροφοριακών συστημάτων .
Στο τελευταίο κεφάλαιο, παρουσιάζεται και αξιολογείται ένα έργο πληροφορικής που αναπτύχθηκε για να καλύψει τις εταιρικές ανάγκες μεγάλου τηλεπικοινωνιακού οργανισμού. Το έργο αξιολογείται με βάσει την αποδοχή του από τους χρήστες, αλλά και τα προσφερόμενα οφέλη στην εταιρεία.
This dissertation, which is part of the MSc Digital Systems and Services of University of Pireaus, assesses the success or failure of information systems, within large organizations.
In the dissertation there is reference of the different development stages of an information system. In addition advantages and disadvantages of four different information system development models are presented.
The main purpose of the dissertation is to present and categorize the various reasons of success or failure of an information system. As a result all the main assessment models of information systems are presented in detail.
The last chapter analyses a specific information system project which was developed in order to cover the organizational needs of a well-known telecommunication company. This is assessed based on its acceptance from the end users as well as its added value to the company as a whole.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Παράγοντες επιτυχίας και αποτυχίας έργου πληροφορικής σε τηλεπικοινωνιακό οργανισμό
Παράγοντες επιτυχίας και αποτυχίας έργου πληροφορικής σε τηλεπικοινωνιακό οργανισμό
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.