Μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση της διερμηνείας συνεδρίων στην Ελλάδα σε σύγκριση με τις γερμανόφωνες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση της διερμηνείας συνεδρίων στην Ελλάδα σε σύγκριση με τις γερμανόφωνες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Ρέστα, Ζωή Α.

PhD Thesis / Διδακτορική Διατριβή
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis

2015
2015-05-22T09:56:48Z



Αγορά διερμηνείας
Μοριακή βιολογία
Larynx, Cancer
Πρόγραμμα σπουδών διερμηνείας
Διερμηνεία συνεδρίων
Κοινωνιολογία διερμηνείας
Conference interpreting
Sociology of interpreting
Molecular biology
Interpreting market
Μετάφραση και ερμηνεία, Κοινωνιολογικές απόψεις
Interpreting curriculum

Greek

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας


http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0 (for attached file), Aristotle University of Thessaloniki / Library and Information Centre
This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)