Η Εμπλοκή των Ελλήνων γονέων σε πρακτικές προώθησης του αυτοπροσδιορισμού, παιδιών με νοητική ανεπάρκεια

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η Εμπλοκή των Ελλήνων γονέων σε πρακτικές προώθησης του αυτοπροσδιορισμού, παιδιών με νοητική ανεπάρκεια

Δεκάκη, Ασημένια Ανέστη

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

2015
2015-12-07T09:23:26Z



Mental disability
Αυτοπροσδιορισμός
Parental involvement
Νοητική ανεπάρκεια
Self-determination
Γονική εμπλοκή

Greek

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Διαπανεπιστημιακό Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών, Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους. Ψυχοπαιδαγωγικές συνιστώσες των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0 (for attached file), Aristotle University of Thessaloniki / Library and Information Centre
This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)