Ο ρόλος των εκπαιδευτικών στη διαμεσολάβηση της κυρίαρχης εθνικής ιστορικής αφήγησης στη μετεμφυλιακή Ελλάδα (1949-1974): η περίπτωση της Καβάλας

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ο ρόλος των εκπαιδευτικών στη διαμεσολάβηση της κυρίαρχης εθνικής ιστορικής αφήγησης στη μετεμφυλιακή Ελλάδα (1949-1974): η περίπτωση της Καβάλας

Στυλιανού, Μαρία Π.

PhD Thesis / Διδακτορική Διατριβή
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis

2015
2015-12-14T12:01:32Z



Teachers, Greece
Post-civil war Greece
Greeks, Ethnic identity
History, Study and teaching, Greece
Ethnicity, Greece
Έλληνες, Εθνοτική ταυτότητα
Ιστορία, Μελέτη και διδασκαλία, Ελλάδα
Mediation
Εθνότητα, Ελλάδα
Teachers
Εκπαιδευτικοί, Ελλάδα
Διαμεσολάβηση
Κυρίαρχη αφήγηση
Μετεμφυλιακή Ελλάδα
Εκπαιδευτικοί
Dominant narrative

Greek

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Παιδαγωγική Σχολή, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης


http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0 (for attached file), Aristotle University of Thessaloniki / Library and Information Centre
This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)