Σχεδιασμός προγράμματος παρέμβασης για την αναγνωστική κατανόηση και την παραγωγή γραπτού λόγου, για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Aristotle University of Thessaloniki   

Αποθετήριο :
Aristotle University of Thessaloniki - ΙΚΕΕ   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Σχεδιασμός προγράμματος παρέμβασης για την αναγνωστική κατανόηση και την παραγωγή γραπτού λόγου, για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες

Θεοδωρακοπούλου, Μαρία Αντωνίου

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

2016-09-29T09:41:37Z
2014
info:eu-repo/date/embargoEnd/2017-11-01



learning difficulties
γραπτός λόγος
reading comprehension
writing process
μαθησιακές δυσκολίες
αναγνωστική κατανόηση

Ελληνική γλώσσα

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Διαπανεπιστημιακό Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών, Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους. Ψυχοπαιδαγωγικές συνιστώσες των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0 (for attached file), Aristotle University of Thessaloniki / Library and Information Centre
This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.