Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών πολυπολιτισμικών τάξεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη συμβολή των διγλωσσικών και διαγλωσσικών εκπαιδευτικών πρακτικών στη γλωσσική ανάπτυξη των δίγλωσσων μαθητών

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών πολυπολιτισμικών τάξεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη συμβολή των διγλωσσικών και διαγλωσσικών εκπαιδευτικών πρακτικών στη γλωσσική ανάπτυξη των δίγλωσσων μαθητών

Κουτούλης, Κωνσταντίνος Μιχαήλ

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

2017
2017-03-22T11:34:58Z



Bilingual and translanguanging education practices
Translanguanging
διγλωσσικές και διαγλωσσικές εκπαιδευτικές πρακτικές
διαγλωσσικότητα
διγλωσσία
Bilingualism

Greek

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Διαπανεπιστημιακό Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών, Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους. Ψυχοπαιδαγωγικές συνιστώσες της πολυπολιτισμικότητας

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 (for attached file), Aristotle University of Thessaloniki / Library and Information Centre




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)