Ο χορός στο νηπιαγωγείο και η συμβολή του στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και ποιότητας κίνησης των παιδιών

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ο χορός στο νηπιαγωγείο και η συμβολή του στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και ποιότητας κίνησης των παιδιών

Λόλα, Αικατερίνη
Παυλίδου, Εύα

info:eu-repo/semantics/book
Book / Βιβλίο

2020-11-23T01:04:50Z
2020


Dance

Pre-school education
Χορός
Επικοινωνιακές σχέσεις
Acceptance of "the other", Movement quality
Προσχολική εκπαίδευση
Dance
Αποδοχή του «άλλου»
Ποιότητα κίνησης
Communication

Greek

Πεδίο, Αθήνα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Παιδαγωγική Σχολή, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης


Αθλητισμός: καλλιτεχνικές, παιδαγωγικές και κοινωνιολογικές διαστάσεις, [2020] σελ.349-366
info:doi/Επιμέλεια:Χαρίλαος Ζάραγκας, Ιωάννης Λίτος
urn:ISBN:9789606352423

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)