Κινητική έκφραση: Είναι ο χορός τεχνικό εμπόδιο ή εργαλείο συμπερίληψης και δημιουργικής μάθησης στο σχολείο;

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Κινητική έκφραση: Είναι ο χορός τεχνικό εμπόδιο ή εργαλείο συμπερίληψης και δημιουργικής μάθησης στο σχολείο;

Παυλίδου, Εύα

info:eu-repo/semantics/book
Book / Βιβλίο

2024-04-03T09:54:43Z
2023


Dance

Preschool education
Συμπερίληψη
Dance therapy
Χοροθεραπεία
Παιδική ηλικία
Inclusion
Δημιουργικός χορός
Creative dance
Childhood
Προσχολική εκπαίδευση

Greek

Εκδόσεις σοφία, Θεσσαλονίκη
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Παιδαγωγική Σχολή, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης


info:doi/Επιμέλεια:Α. Λενακάκης, Χ. Κανάρη
urn:ISBN:9789606330698
Πολιτισμός, τέχνες και συμπερίληψη. Θεωρητικές προσεγγίσεις και εφαρμογές, [2023] σελ.388-414

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)