Codes of high way usp: comparison of theoretical practices in countries of European Union

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2007 (EL)
Κώδικες οδικής κυκλοφορίας: συγκριτική θεώρηση πρακτικών σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης
Codes of high way usp: comparison of theoretical practices in countries of European Union

Γαλάνης, Αθανάσιος Θωμά

Οι Κώδικες Οδικής Κυκλοφορίας πραγματεύονται την ασφαλή και εύρυθμη κυκλοφορία μηχανοκίνητων οχημάτων, δικύκλων, μοτοποδηλάτων, ποδηλάτων, πεζών και ζώων στους δρόμους μιας χώρας. Σκοπός του κάθε ΚΟΚ είναι η ασφαλής και ομαλή κυκλοφορία όλων των χρηστών των οδών. Στόχος είναι η ομαλή και ασφαλής συνύπαρξη των διαφόρων μεταφορικών μέσων σ' ένα περιβάλλον απρόβλεπτο και απαιτητικό όπως είναι οι οδοί κυκλοφορίας των οχημάτων.Στην παρούσα εργασία, έγινε μια προσπάθεια περιγραφής και σχολιασμού του Ελληνικού Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στην αναθεωρημένη του έκδοση, του Βρετανικού Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας “Highway Code” και του Γερμανικού Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας “Strassen Verkehrs Ordnung – StVO”. Ακολούθως, έγινε μια σύγκριση του Ελληνικού ΚΟΚ με το Βρετανικό και το Γερμανικό πάνω στις βασικές ομοιότητες και διαφορές τους. Εν συνέχεια, έγινε μια συγκριτική αξιολόγηση του Ελληνικού ΚΟΚ με το Βρετανικό και το Γερμανικό πάνω στο στόχο, το περιεχόμενο και τη φιλοσοφία τους. Στο τέλος, έγινε μια προσπάθεια δημιουργίας προδιαγραφών σύνταξης ενός Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, καθώς και μια προσπάθεια σύνταξης του Ελληνικού ΚΟΚ με βάση αυτές τις προδιαγραφές. Η σύγκριση των Κωδίκων Οδικής Κυκλοφορίας και η αξιολόγησή τους μας οδηγεί στην εκπόνηση προδιαγραφών σύνταξης ενός που θα δίνει έμφαση στον άνθρωπο, στην πρόληψη και τα επικοινωνιακά του χαρακτηριστικά. Έτσι, θα επιτυγχάνεται μια βελτίωση της οδικής ασφάλειας, δίνοντας λύση στη ρίζα του προβλήματος, στον ίδιο τον άνθρωπο, στην ενημέρωση και ευαισθητοποίησή του.
The Codes of Highway use deal with the safe and use of mechanically-driven vehicles, two-wheeled, motor cycles, bicycles, pedestrians and animals in the streets of the country. The aim of each Code is the safe and smooth use of all users of roads. The basic goal is the smooth and safe coexistence of various transport means, in an environment unanticipated and demanding as the roads environment is. The present work is an effort of description and annotation of the Greek Code of Highway use in his revising edition, of the British Code named “Highway Code” and the German Code named “Strassen Verkehrs Ordnung –StVO”. Additionally, a comparison of the Greek Code with the British and the German one was performed with their basic resemblances and differences. Also, a comparative evaluation of the Greek Code with the British and the German one in their objective, their content and their philosophy was performed. Last, a proposal for a revised Greek Highway Code was written. The comparison of the Codes of Highway use and their evaluation, leads to the development of specifications for a new one that will emphasize the role of the user with more emphasis to prevention and communication. Thus, an improvement will be achieved to the road safety.

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

Highway code
Οχήματα
Strassen verkehrsordnung STvo
British
Ελληνικό
Κώδικας οδικής κυκλοφορίας
Γερμανικό
Πρόστιμα
Code highway use
German
Βρετανικό
Greek

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (EL)
Aristotle University of Thessaloniki (EN)

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2007
2009-06-21T21:00:00Z


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Πολυτεχνική Σχολή, Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.