Attitudes of teachers of primary educationtowards information communication technology with gender criterion

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)
Στάσεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης προς τις τεχνολογίες της πληροφορίας και επικοινωνίας με κριτήριο το φύλο
Attitudes of teachers of primary educationtowards information communication technology with gender criterion

Καλαϊτζίδου, Ελισάβετ Γεωργίου

Η εργασία αυτή αναφέρεται στις στάσεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προς τις Τεχνολογίες της Πληροφόρησης και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) με κριτήριο το φύλο. Αρχικά στο Α' μέρος γίνεται μία περιγραφή των χαρακτηριστικών των ΤΠΕ και της σύνδεσής τους με το σύγχρονο σχολείο. Στη συνέχεια περιγράφεται η σχέση του φύλου των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με τις Νέες Τεχνολογίες και η σχετική βιβλιογραφία. Επιπροσθέτως στο Β' μέρος παρουσιάζεται η ερευνητική διδικασία και τα αποτελέσματα της έρευνας, από τα οποία προκύπτει ότι δεν υπάρχουν στατιστικά σημαντικές διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών δασκάλων στη γνώση και χρήση των Τ.Π.Ε. Οι διαφορές αυτές είναι ελάχιστες και για το ξεπέρασμά τους καθώς και την καλλιέργεια θετικών στάσεων των γυναικών εκπαιδευτικών ακολουθούν συγκεκριμένες προτάσεις.
This report is concerned with attitudes of teachers of primary education towards Information Communication Technology (ICT) with gender criterion. First of all, in part A' there is a description of the characteristics of ICT and connection with the contemporary school. Following, there is a description of gender association of educators of primary schools, with the ICT there is a presentation of the research procedure and it's results, from which there are no statistical important differences between the genders, as far as knowledge and use of ICT concerned. The differences are not so many and their overcoming as well as the cultivation of positive attitudes of female educators becomes specific proposals.

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

Primary education
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Διαδίκτυο
PC
New Technology
Information communication technology
Ηλεκτρονικός υπολογιστής
Internet
Φύλο δασκάλων
Νέες τεχνολογίες
Teacher gender
Τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (EL)
Aristotle University of Thessaloniki (EN)

Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2008
2009-06-21T21:00:00Z


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών, Παιδαγωγική ισότητας δύο φύλων

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.