Η συνεργατική μάθηση οπως παρουσιάζεται μέσα από τη διεθνή εμπειρία και την ελληνική πραγματικότητα

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)

Η συνεργατική μάθηση οπως παρουσιάζεται μέσα από τη διεθνή εμπειρία και την ελληνική πραγματικότητα

Τσελεκίδου, Ειρήνη Θεόδωρου

info:eu-repo/semantics/masterThesis
Postgraduate Thesis / Μεταπτυχιακή Εργασία

Theory of social interdependence
Διαπροσωπικές σχέσεις
Αξιολόγηση
Promotive interaction
Interpersonal relationships
Cooperative learning
Προωθητική αλληλεπίδραση
Positive independence
Θετική αλληλεπίδραση
Συνεργατική μάθηση
Θεωρία κοινωνικής αλληλεξάρτησης
Assesment evaluation


Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2009
2009-11-20T10:37:56Z


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Παιδαγωγική Σχολή, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.