Transformative Learning as a Theoretical Field

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων   

Αποθετήριο :
Adult Education Critical Issues  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Transformative Learning as a Theoretical Field (EN)

Hoggan, Chad
Hoggan-Kloubert, Tetyana

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2024-07-14


The phenomenon of change, of transformation, is just as relevant today as it was in the seventies when the concept of transformative learning was first developed. One might even argue that transformation has gained even more significance globally. This journal issue is a timely inquiry into the current state of its theoretical development, and we are grateful for the opportunity to respond to the questions posed by the editors. (EN)


Transformative Learning (EN)

Αγγλική γλώσσα

Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ε.Ε.Ε.Ε.) (EN)


2732-964X
ADULT EDUCATION Critical Issues; Τόμ. 4 Αρ. 1 (2024): January - June 2024; 26-32 (EL)
Adult Education Critical Issues; Vol. 4 No. 1 (2024): January - June 2024; 26-32 (EN)

Copyright (c) 2024 Chad Hoggan, Tetyana Hoggan-Kloubert (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.