Το παρόν έργο έχει ως αρχικό στόχο την κατανόηση της δομής του διαδικτύου και της χρήσης των κοινωνικών δικτύων, που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας καθώς υπάρχει τρομερή ανάπτυξη της τεχνολογίας. Αναλύονται ακόμη οι έννοιες του μάρκετινγκ και του μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών δικτύων γιατί το κεντρικό ζήτημα της έρευνας είναι η διερεύνηση της αξιοποίησης των κοινωνικών δικτύων από τους επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης. Για το λόγο αυτό, εκτός από δευτερογενή έρευνα πραγματοποιήθηκε και πρωτογενή έρευνα, η οποία διεκπεραιώθηκε με τη μέθοδο ποσοτικής έρευνας και τη διανομή ερωτηματολογίου με την προσωπική μέθοδο.
Τα στοιχεία της έρευνας που προκύπτουν από 164 συμμετέχοντες επιχειρηματίες, είναι πως το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρηματιών πλέον, κάνει χρήση των κοινωνικών δικτύων καθώς αυτά, όπως αποδεικνύεται από την έρευνα και τις αντιλήψεις των ερωτώμενων, επηρεάζουν τις καταναλωτικές συνήθειες του κόσμου και αυξάνουν μάλιστα και τις πωλήσεις της επιχείρησης. Τα ευρήματα της έρευνας κρίνονται σημαντικά, με απαραίτητη ωστόσο τη διεξαγωγή μελλοντικής έρευνας.
Ε > Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Ε > Επιχειρησιακή δραστηριότητα
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Επιχειρησιακή δραστηριότητα
Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)