Η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων από τους επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων από τους επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης

Φούσιας, Νικόλαος
Φουκίδου, Αναστασία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2018

2018


Το παρόν έργο έχει ως αρχικό στόχο την κατανόηση της δομής του διαδικτύου και της χρήσης των κοινωνικών δικτύων, που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας καθώς υπάρχει τρομερή ανάπτυξη της τεχνολογίας. Αναλύονται ακόμη οι έννοιες του μάρκετινγκ και του μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών δικτύων γιατί το κεντρικό ζήτημα της έρευνας είναι η διερεύνηση της αξιοποίησης των κοινωνικών δικτύων από τους επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης. Για το λόγο αυτό, εκτός από δευτερογενή έρευνα πραγματοποιήθηκε και πρωτογενή έρευνα, η οποία διεκπεραιώθηκε με τη μέθοδο ποσοτικής έρευνας και τη διανομή ερωτηματολογίου με την προσωπική μέθοδο. Τα στοιχεία της έρευνας που προκύπτουν από 164 συμμετέχοντες επιχειρηματίες, είναι πως το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρηματιών πλέον, κάνει χρήση των κοινωνικών δικτύων καθώς αυτά, όπως αποδεικνύεται από την έρευνα και τις αντιλήψεις των ερωτώμενων, επηρεάζουν τις καταναλωτικές συνήθειες του κόσμου και αυξάνουν μάλιστα και τις πωλήσεις της επιχείρησης. Τα ευρήματα της έρευνας κρίνονται σημαντικά, με απαραίτητη ωστόσο τη διεξαγωγή μελλοντικής έρευνας.

Ε > Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Ε > Επιχειρησιακή δραστηριότητα
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Επιχειρησιακή δραστηριότητα
Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)