δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων από τους επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης
Το παρόν έργο έχει ως αρχικό στόχο την κατανόηση της δομής του διαδικτύου και της χρήσης των κοινωνικών δικτύων, που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας καθώς υπάρχει τρομερή ανάπτυξη της τεχνολογίας. Αναλύονται ακόμη οι έννοιες του μάρκετινγκ και του μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών δικτύων γιατί το κεντρικό ζήτημα της έρευνας είναι η διερεύνηση της αξιοποίησης των κοινωνικών δικτύων από τους επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης. Για το λόγο αυτό, εκτός από δευτερογενή έρευνα πραγματοποιήθηκε και πρωτογενή έρευνα, η οποία διεκπεραιώθηκε με τη μέθοδο ποσοτικής έρευνας και τη διανομή ερωτηματολογίου με την προσωπική μέθοδο.
Τα στοιχεία της έρευνας που προκύπτουν από 164 συμμετέχοντες επιχειρηματίες, είναι πως το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρηματιών πλέον, κάνει χρήση των κοινωνικών δικτύων καθώς αυτά, όπως αποδεικνύεται από την έρευνα και τις αντιλήψεις των ερωτώμενων, επηρεάζουν τις καταναλωτικές συνήθειες του κόσμου και αυξάνουν μάλιστα και τις πωλήσεις της επιχείρησης. Τα ευρήματα της έρευνας κρίνονται σημαντικά, με απαραίτητη ωστόσο τη διεξαγωγή μελλοντικής έρευνας.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.