δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Το brand name σε μία επιχείρηση και η περίπτωση μετανομασίας ΟΤΕ σε Cosmote.
Το brand name χαρακτηρίζει τον οργανισμό, αντιπροσωπεύει την κουλτούρα, την ιστορία, τις πρακτικές και τον τρόπο επικοινωνίας του με τους καταναλωτές. Για την οικοδόμηση ενός ισχυρού brand name απαιτείται καλός σχεδιασμός της στρατηγικής, αναγνωρισιμότητά του, η δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές και θετική συνολική εικόνα στις συνειδήσεις του.
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση του εμπορικού σήματος-ονόματος (εφεξής brand) μιας επιχείρησης και των παραγόντων που επηρεάζουν το βαθμό οικειότητας (familiarity) και αναγνώρισης (awareness) μιας συγκεκριμένης μάρκας προϊόντων/ υπηρεσιών. Η μελέτη περίπτωσης που επιλέχθηκε είναι η μετονομασία του ΟΤΕ σε COSMOTE στο πλαίσιο rebranding του Ομίλου το 2015 η οποία αποτέλεσε είδηση στον επιχειρηματικό κόσμο.
Ο τρόπος ανάπτυξης της εργασίας που επιλέχθηκε είναι η μελέτη περίπτωσης έπειτα από βιβλιογραφική επισκόπηση του θέματος. Η αναλυτική μελέτη μιας μετονομασίας εταιρίας σε στρατηγικό κλάδο όπως αυτός των τηλεπικοινωνιών βοηθά στην καλύτερη κατανόηση της σημασίας του θέματος καθώς και του σύγχρονου τρόπου εφαρμογής ενός rebranding.
Από την έρευνα προέκυψε ότι το rebranding OTE- COSMOTE θα λειτουργήσει ως πρότυπο για επόμενες αντίστοιχες περιπτώσεις συνένωσης εταιριών τόσο στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών όσο και σε άλλους. Συμβαδίζει με τα σύγχρονα πρότυπα και τάσεις που επικρατούν στην παγκοσμιοποιημένη αγορά και έχει ήδη δείξει θετικά αποτελέσματα για την εταιρία και τους μετόχους. Το θέμα μπορεί να επεκταθεί και σε άλλους τομείς (διαφήμιση, μάρκετινγκ) και να αποτελέσει αντικείμενο μελέτης για τη διεξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.