Το brand name σε μία επιχείρηση και η περίπτωση μετανομασίας ΟΤΕ σε Cosmote.

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Το brand name σε μία επιχείρηση και η περίπτωση μετανομασίας ΟΤΕ σε Cosmote.

Περπερίδου, Αικατερίνη Π.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2018-08

2018-08


Το brand name χαρακτηρίζει τον οργανισμό, αντιπροσωπεύει την κουλτούρα, την ιστορία, τις πρακτικές και τον τρόπο επικοινωνίας του με τους καταναλωτές. Για την οικοδόμηση ενός ισχυρού brand name απαιτείται καλός σχεδιασμός της στρατηγικής, αναγνωρισιμότητά του, η δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές και θετική συνολική εικόνα στις συνειδήσεις του. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση του εμπορικού σήματος-ονόματος (εφεξής brand) μιας επιχείρησης και των παραγόντων που επηρεάζουν το βαθμό οικειότητας (familiarity) και αναγνώρισης (awareness) μιας συγκεκριμένης μάρκας προϊόντων/ υπηρεσιών. Η μελέτη περίπτωσης που επιλέχθηκε είναι η μετονομασία του ΟΤΕ σε COSMOTE στο πλαίσιο rebranding του Ομίλου το 2015 η οποία αποτέλεσε είδηση στον επιχειρηματικό κόσμο. Ο τρόπος ανάπτυξης της εργασίας που επιλέχθηκε είναι η μελέτη περίπτωσης έπειτα από βιβλιογραφική επισκόπηση του θέματος. Η αναλυτική μελέτη μιας μετονομασίας εταιρίας σε στρατηγικό κλάδο όπως αυτός των τηλεπικοινωνιών βοηθά στην καλύτερη κατανόηση της σημασίας του θέματος καθώς και του σύγχρονου τρόπου εφαρμογής ενός rebranding. Από την έρευνα προέκυψε ότι το rebranding OTE- COSMOTE θα λειτουργήσει ως πρότυπο για επόμενες αντίστοιχες περιπτώσεις συνένωσης εταιριών τόσο στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών όσο και σε άλλους. Συμβαδίζει με τα σύγχρονα πρότυπα και τάσεις που επικρατούν στην παγκοσμιοποιημένη αγορά και έχει ήδη δείξει θετικά αποτελέσματα για την εταιρία και τους μετόχους. Το θέμα μπορεί να επεκταθεί και σε άλλους τομείς (διαφήμιση, μάρκετινγκ) και να αποτελέσει αντικείμενο μελέτης για τη διεξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων.

Ε > Επιχειρήσεις
Ε > Επιχειρήσεις - Τηλεπικοινωνίες
Σ > Συγχωνεύσεις

Επιχειρήσεις
Συγχωνεύσεις
Επιχειρήσεις - Τηλεπικοινωνίες

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)